Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7867 ۱۳۹۸/۰۳/۲۰   ۱۹:۳۷:۵۸

مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی خبر داد؛
اختصاص 100 میلیارد ریال برای توسعه جنگل های استان

 

مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای حفاظت، احیا و توسعه جنگل های استان اختصاص یافته است.

به گزارش نای قلم، میرصمد سیدموسوی در گفتگوی خبری اظهار داشت: این اعتبار در راستای اجرای طرح های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

وی افزود: در حال حاضر معاونت فنی اداره کل، طرح های خود را برای اجرای طرح های جنگلی در دست اجرا دارد که با تزریق این اعتبارات شاهد ارتقا در اجرای طرح های جنگل داری و جنگل کاری خواهیم بود.

موسوی تصریح کرد: این اعتبارات در دو شهرستان پیرانشهر و سردشت که نقطه آغازین رویشگاه جنگل های زاگرسی کشور است، هزینه می شود که مبارزه با آفت های جنگلی و حفاظت از این جنگل ها دراولویت کاری قرار دارند.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر کارهای بسیار خوبی در این زمینه به ویژه در بحث محلول پاشی انجام شده که امید داریم امسال با تخصیص این اعتبارات این روند ادامه داشته باشد.

گفتنی است آغاز رویشگاه جنگلی ناحیه زاگرسی در دو شهرستان پیرانشهر و سردشت آذربایجان غربی قرار دارد و مساحت آن بالغ بر 101 هزار هکتار است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا