اخبار
کد خبر : 7865 ۱۳۹۸/۰۳/۲۰   ۱۹:۳۷:۱۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
وقوع یک فقره قتل در ارومیه / موضوع در دست بررسی است

 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: موضوع قتل در خیابان‌ میثم ارومیه در دست بررسی است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ غنی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات خیابان میثم شهر ارومیه بلافاصله مأموران انتظامی و کاراگاهان پلیس آگاهی استان در محل حاضر و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی تصریح کرد: موضوع قتل اختلاف خانوادگی بوده و قاتل خودش را به پلیس آگاهی استان معرفی کرده است و پرونده در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی متعاقباً اعلام می شود.

*انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو در شهرستان ارومیه

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو با 89 فقره سرقت در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو در ارومیه، به دليل حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را شناسایی و دستگیر کنند که در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 89 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان معترف و اذعان داشتند که پس از سرقت اقدام به برداشتن تجهیزات و قطعات خودروها کرده و سپس در محل های مختلف آن ها را رها می کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا 2 سارق و یک مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مقامات قضائی شدند.

*کشف 120 راس دام قاچاق در پیرانشهر

فرمانده انتظامي استان همچنین از کشف 120 راس گوسفند قاچاق در محور "مهاباد - پیرانشهر"، خبر داد.

خرم نیا اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی پاسگاه "لیک بین"، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور "مهاباد-پیرانشهر"، به 2 دستگاه خودروی کامیون خاور، مشکوک و آنان را توقیف كردند.

وي اذعان کرد: در بازرسي از خودروهای توقیفی، 120 راس گوسفند قاچاق كشف شد که برابر اعلام کارشناسان، ارزش محموله مکشوفه 3 میلیارد ريال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان، تصریح کرد: در این راستا 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا