اخبار
کد خبر : 7858 ۱۳۹۸/۰۳/۱۹   ۲۱:۳۷:۳۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تاکید کرد؛
الزام دفاتر پیشخوان دولت به اخذ و ثبت شماره تلفن همراه مشترکان برق

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از الزام دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به اخذ و ثبت شماره تلفن همراه مشترکان برق استان خبر داد.

اکبر حسن بکلو گفت: هدف از این اقدام، ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان این شرکت در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک و حذف قبوض کاغذی برق است.

وی افزود: با عنایت به اینکه تعداد قابل توجهی از خدمات قابل ارائه این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به مشترکان برق استان ارائه می شود، مسئولان دفاتر مذکور قبل از ارائه هر گونه خدمت، باید نسبت به اخذ و ثبت شماره تلفن همراه در سیستم جامع این شرکت اقدام کنند.

حسن بکلو ادامه داد: در این راستا تمام ادارات برق استان نیز موظف هستند قبل از ارائه هر گونه خدمت به مراجعان نسبت به ثبت اخذ و ثبت شماره تلفن همراه اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: در این زمینه تمام ماموران قرائت استان به هنگام مراجعه به درب منازل، شماره تلفن همراه مشترکان را اخذ می کنند .

وی به سایر روش های درج تلفن همراه اشاره و اعلام کرد: ارسال شماره اشتراک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۴۴۱۱۲۱ و مراجعه به صفحه اول سایت اینترنتی این شرکت به آدرس www.waepd.ir از دیگر روش های ثبت تلفن همراه در سیستم جامع این شرکت است .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا