Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7857 ۱۳۹۸/۰۳/۱۸   ۲۱:۵۰:۲۰

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
برد همیاری آذربایجان‌ غربی در قائم‌شهر

 

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با برد همیاری آذربایجان غربی برابر سپیدار قائم شهر همراه بود.

به گزارش نای قلم، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور برگزار شد.

در قائم شهر، تیم همیاری آذربایجان غربی 3 بر 2 سپیدار این شهر را شکست داد تا با 20 امتیاز جایگاه هشتمی خود را حفظ کند.

در این مسابقه، راضیه موسوی، سمیرا اسماعیلی و فاطمه شبان برای همیاری و هادیه کر و زینب اسماعیلی برای سپیدار گلزنی کردند.

*کاراته کای میاندوآبی به فینال لیگ جهانی چین راه یافت

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: «سیدعلی‌کریمی» کاراته کای شایسته این شهرستان به فینال لیگ جهانی چین در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم راه یافت.

امیر رضاپور در گفتگویی اظهار داشت: کریمی که نشان نقره مسابقات لیگ جهانی را در پرونده افتخارات خود دارد، پس از شکست حریفانی از روسیه (دارنده مدال برنز امیدهای اروپا ۲۰۱۷)، مجارستان (دارنده مدال برنز اروپا ۲۰۱۹ و نقره جهان ۲۰۱۶)، ایتالیا (دارنده مدال نقره قهرمانی اروپا ۲۰۱۶)، فرانسه (دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۱۳) و تایلند، توانست به فینال این دوره از مسابقات راه یابد تا روز یکشنبه به مصاف «آندروس مادیرا» از ونزوئلا برود.

وی بیان کرد: این ورزشکار میاندوآبی برای رسیدن به سکوی اول لیگ جهانی فقط یک گام فاصله دارد، هر چند تا همین مرحله هم عملکرد وی قابل تجلیل است.

* دعوت ۲ ژیمناستیک کار ارومیه ای به اردوی تیم ملی

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: ۲ آکروژیم کار بزرگسال این استان به اردوی انتخابی تیم ملی ژیمناستیک جمهوری اسلامی دعوت شدند.

نادر مدنی در گفتگویی افزود: اردوی تیم ملی آکروژیم دو نفره بزرگسالان از ۱۷ خرداد جاری به مدت یک هفته در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ نفر از هشت ورزشکار دعوت شده به این اردو از آذربایجان غربی هستند، ادامه داد: مسعود رحمانیان به عنوان سرمربی هدایت این مرحله از اردو را برعهده دارد.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی ادامه داد: «احد محمدی» و «ساسان عباسی» از ارومیه ورزشکارانی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مدنی اعلام کرد: این ورزشکاران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا