اخبار
کد خبر : 7851 ۱۳۹۸/۰۳/۱۸   ۱۹:۳۲:۳۶

شهردار ارومیه:
تورنمنت های بین الملل فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری است

 

شهردار ارومیه گفت: برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان بهترین بستر و ابزار برای معرفی ارومیه و توسعه صنعت گردشگری در شهر است.

به گزارش نای قلم، محمد حضرت پور در گفتگویی اظهار کرد: جمعه این هفته اولین بازی مسابقات لیگ جهانی والیبال در سالن شش هزار نفری غدیر آغاز می شود.

وی بیان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح جهانی بزرگترین فرصت برای شناساندن و معرفی ظرفیت های شهر است و اگر بتوانیم پتانسیل های موجود در ارومیه را به جهانیان معرفی کنیم به همان اندازه رونق اقتصادی در شهر ایجاد می شود.

حضرت پور با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال در شهر سوچی روسیه عنوان کرد:  برگزاری چنین مسابقاتی در شهری چون سوچی باعث معرفی این شهر به جهانیان شد و اکنون بعد از گذشت یک سال شاهد توسعه صنعت گردشگری در این شهر هستیم لذا برگزاری این تورنمنت بین المللی بهترین فرصت برای توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی است.

وی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری این است با ایجاد زیرساخت ها، ظرفیت های گردشگری ارومیه را بیش از پیش به جهان معرفی کند.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: تمام تلاش این است که با برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال، ارومیه را به بهترین نحوه به جهانیان معرفی کنیم چرا که این مسابقات 2 میلیارد بازدید کننده در جهان خواهد داشت که با بازدید تنها 20 هزار نفر، میزان اشغال هتل که اکنون 50 درصد است به 70 الی 80 درصد می رسد و با تحقق این مهم شاهد ایجاد اشتغال و افزایش درآمدها در تمامی حوزه ها در شهر خواهیم بود .

وی گفت: برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان بهترین بستر و ابزار برای معرفی ارومیه و تحقق شعار 2020 است و از این تریبون از شورای اسلامی شهر به دلیل تصویب طرح 2020 و ابلاغ آن به شهرداری جهت اجرا تشکر می کنیم چرا که این مهم باعث توسعه صنعت گردشگری و افزایش سرانه درامد مردم شهر می شود .

شهردار ارومیه یادآور شد: جهت افزایش سرانه درآمد شهروندان باید صنعت گردشگری را در شهر ارومیه توسعه داد .

حضرت پور از جوانان بیننده این مسابقات در سالن شش هزاری نفری درخواست کرد با  اخلاق مداری به دیدین بازی و تشویق تیم ها بپردازند و خدای ناکرده به بهانه تشویق تیم ایران به تخریب تیم مقابل نپردازند چرا که این بازی های 2 میلیارد بازدید کننده در جهان  دارد.

وی از همگان به ویژه جوان دعوت کرد که حضور پرشور را برای دیدن مسابقات لیگ جهانی والیبال در سالن شش هزاری نفری غدیر ارومیه از 24 لغایت 26 خراد ماه رقم بزنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا