اخبار
کد خبر : 7850 ۱۳۹۸/۰۳/۱۸   ۱۹:۳۲:۳۶

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
تصادف در محور سردشت- پیرانشهر یک کشته بر جای گذاشت

 

رییس پلیس راه سردشت گفت: تصادف شدید یک دستگاه خودروی پراید با کامیون کمپرسی در محور سردشت- پیرانشهر یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش نای قلم، سرگرد محمد حسنی در گفتگویی اظهار کرد: روز گذشته در هفت کیلومتری محور سردشت - پیرانشهر نزدیک روستای بزیله یک دستگاه پراید از عقب با یک دستگاه کامیون کمپرسی به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه خودروی پراید سرنشینی همراه نداشت، افزود: در این حادثه راننده ۴۹ ساله خودروی پراید به شدت مجروح که متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

حسنی علت این تصادف را رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم کنترل راننده پراید عنوان کرد.

*بیش از ۱۰ کیلوگرم هروئین از یک خودروی در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان از کشف مقدار ۱۰ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین از یک خودرو در بوکان خبر داد.

به گزارش نای قلم، مجید محبعلی در گفتگویی اظهار کرد: همزمان با تعطیلات عید فطر در عملیات مشترک تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی و شهرستان بوکان از‌ی کدستگاه خودروی سواری ۲۰۶ مقدار ۱۰ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط گردید.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر سعی داشتند این مقدار مواد مخدر را در شهر‌های عمقی کشور توزیع کنند که قبل از هرگونه اقدام توسط تیم‌های عملیاتی پلیس دستگیر شدند .

محبعلی افزود: سبزپوشان نیروی انتظامی در طول شبانه روز اعم از ایام تعطیل و غیرتعطیل پای کار بوده و از هیچ تلاشی در جهت برقراری نظم و امنیت پایدار فرو گذار نبوده و صرفا لبخند رضایت مردم را بهترین پاداش در راستای انجام ماموریت‌ها می دانند.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده و متهم به همراه پرونده متشکله جهت تحمل کیفر به مراجع قضایی تحویل شد.

*قاتل پیرزن سلماسی دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با تلاش نیروهای پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان سلماس قاتل پیرزن سلماسی که حدود دو هفته قبل مفقود شده بود، دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی ابراهیمی در گفتگویی اظهار کرد: حدود دو هفته پیش به دنبال مفقودی یک پیرزن با هویت معلوم در شهرستان سلماس و گزارش به پلیس 110، مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان و انجام اقدامات پیچیده، قاتل که از اقوام مقتوله است شناسایی و به دام قانون افتاد و در کمتر از 24ساعت به جرم خود اعتراف کرد.

ابراهیمی افزود: قاتل جسد مقتوله را پس از سرقت طلاجات وی در مزبله یکی از روستاهای تابعه شهرستان دفن کرده بود که امروز با تلاش نیروهای انتظامی جسد نیز پیدا و به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: جهت تنویر افکار عمومی باید بیان کنیم هیچگونه شواهدی مبنی بر ادعای سریالی بودن قتل وجود ندارد و فقط همین یک فقره قتل کشف شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا