Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7843 ۱۳۹۸/۰۳/۱۵   ۲۲:۵۷:۰۶

شهردار ارومیه:
ورودی های ارومیه براي استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال ساماندهی شد

 

شهردار ارومیه گفت: ورودی های ارومیه براي استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان ساماندهی شد.

به گزارش نای قلم، محمد حضرت پور برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان را بهترین بستر برای جذب گردشگر دانست و عنوان کرد: ارومیه2020 «ارومیه شهر ایده ال برای گردشگری» نکته و قدرت بارز و مهم برای معرفی شهر است که قطعا برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان بهترین بستر و ابزار برای معرفی ارومیه و تحقق شعار 2020 و جذب گردشگر  است.

وی بیان کرد: جهت استقبال شهر ارومیه برای برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال باید ارومیه هم از نظر زیر ساختی و هم ازنظر نرم افزاری به جهانیان معرفی می شد.

شهردار ارومیه عنوان کرد: فضای شهر ارومیه به ویژه ورودی های شهر جهت استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال و معرفی ارومیه به جهانیان و توسعه صنعت گرشگری آماده شده است.

وی با اشاره به ساماندهی ورودی های شهر ارومیه جهت استقبال از مسابقات اظهار کرد: تعریض و ساماندهی ورودی و خروجی بزرگراه  بسیج  واقع در جاده سلماس در بیش از 5.2 کیلومترطول و تعریض باند با میانگین عرض 12 متر در حال تکمیل شدن است.

شهردار ارومیه با اشاره به احداث پیاده رو با عرض پنج الي هفت متر در این بزرگراه، گفت: احداث پیاده رو شامل اجرای عملیات های خاکبرداری، خاکریزی، لایه روسازی (زیر اساس، اساس و آسفالت )، جدول گذاری، پیاده رو سازی و جابه جایی تاسیسات (تیرهای برق، شبکه آب، شبکه مخابرات ) است.

وی عنوان کرد: بلوار ساوالان نیز به طول 1500 متر و عرض متوسط چهار متر ساماندهی شده است.

شهردار ارومیه اظهارکرد: عملیات ساماندهی و زیباسازی در سایر ورودی ها چون برداشت آسفالت معیوب توسط دستگاه ویتکن (آسفالت تراش) و آسفالت جدید در پل سوم خرداد، تقاطع ابوذر و میدان آزادی اجرا شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا