Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7828 ۱۳۹۸/۰۳/۱۲   ۲۱:۴۶:۲۵

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد؛
کشف 2 تن و 101 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: از آغاز سال جدید تاکنون بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شد .

به گزارش نای قلم، سرهنگ شمسعلی حق وردیان در نشست خبری اظهار داشت: در این بازه زمانی بالغ بر ۲ تن و ۱۰۱ کیلو و ۸۰۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که از این مقدار یک تن و ۴۷۹کیلو و ۲۶۳ گرم پیش‌ساز، ۶۰۲ کیلو و ۹۵۱ گرم سایر مواد مخدر از قبیل هروئین، مورفین، حشیش، کوکایین و ... بوده است.

وی با اعلام اینکه کشفیات مواد مخدر امسال 80 درصد نسبت به مشابه سال گذشته در همین مدت افزایش داشته است، افزود: درهفتاد روز گذشته تعداد چهار هزار و 171 قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر دستگیر و 50 دستگاه انواع خودرو نیز ضبط و توقیف شده است.

حق وردیان همچنین از متلاشی شدن 20 باند قاچاق موادمخدر به همراه کشف 109 هزار عدد انواع قرص روانگردان در سطح استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری همه دستگاه های فرهنگی نرخ اعتیاد در استان از ۳.۳۹ درصد در سال ۹۴ به ۲.۵ درصد در حال حاضر رسیده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ادامه برنامه سالم سازی محیط و برخورد با توزیع کنندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون چند واحد صنفی متخلف در این زمینه تعطیل و پلمپ شده است.

حقوردیان یادآور شد: فضای مجازی به مکانی امن برای قاچاقچیان تبدیل شده بود و سوداگران به دنبال خرید و فروش در این فضا بودند که با دستورات رهبری و فرماندهان اتتظامی دایره مبارزه با مواد مخدر فضای مجازی راه اندازی شد که دو هزار و 200 کانال تلگرامی و اینستاگرامی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت سه  کانال که در آذربایجان غربی در راستای مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا