اخبار
کد خبر : 7816 ۱۳۹۸/۰۳/۱۰   ۱۶:۴۳:۵۹

راهپیمایی روز قدس برگزار شد؛
طنین ندای ظلم ستیزی در آذربایجان غربی

 

مردم روزه دار آذربایجان غربی همچون ديگر مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با آرمانِ امام راحل در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تجدید پیمان کردند.

به گزارش نای قلم، مردم روزه دار در جای جای استان برای دفاع از فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس به خیابان ها آمدند تا بار دیگر حمایت همه جانبه خود از مقاومت ملت مظلوم فلسطین را به دنیا نشان دهند.

حضور متحد مردم شیعه، سنی، ارمنی و آشوری این استان تجلی اتحاد و همبستگی و نمونه کوچکی از اتحاد ایران بزرگ اسلامی است که نشان داد همانند چهار دهه گذشته استکبار جهانی در برابر این همبستگی ملی محکوم به شکسته بوده و است.

در ارومیه مردم با تجمع در میدان ولایت فقیه (مرکز) راهپیمایی روز قدس را آغاز و در خیابان منتظری به سمت مصلی حرکت کردند.

دفاع از آرمان های فلسطین و محکومیت سیاست های ضدانسانی اشغالگران محور شعارهای مردم روزه دار بود.

*پایان راهپیمایی و قرائت قطعنامه روز قدس

مردم متدین آذربایجان غربی پس از پایان راهپیمایی قطعنامه 5 بندی را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین قرائت و باشعار الله اکبر بر تدام حمایت هایشان از مردم مظلوم هان تاکید کردند.

شرکت کنندگان در بخش هایی از این قطعنامه تنها راه حل مسأله فلسطین را تداوم انتفاضه و مقاومت در برابر جبهه کفر جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، نفی مطلق هر نوع سازش و تسلیم تا محو غده سرطانی اسرائیل، بازگشت آوارگانِ فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تضمین آینده این کشور با تحقق راهبرد «همه فلسطین برای همه مردم فلسطین» و «فلسطین از بحر تا نهر» اعلام و بر آن تأکید کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا