اخبار
کد خبر : 7804 ۱۳۹۸/۰۳/۰۷   ۲۱:۱۴:۰۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد؛
نام نویسی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در آذربایجان غربی

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: نام نویسی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان تا (۱۰ تیر) ادامه دارد.

به گزارش نای قلم، رضا نقی زاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه به صورت همزمان در همه استان های کشور برگزار می شود که ثبت نام آن تا (10تیر) سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: در دوره قبلی 105 شرکت تعاونی از استان ثبت نام کرده بودند که از 17 تعاونی برتر تجلیل شد.

این مسئول با بیان اینکه یک هزار و 800 تعاونی در آذربایجان غربی فعالیت می کنند، تصریح کرد: شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه فرهنگ تعاون از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

نقی زاده اضافه کرد: داوطلبان می توانند برای انجام مراحل مختلف ثبت نام به سامانه www.taavonibartar.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی در خاتمه گفت: شرکت‌ها و اتحادیه های تعاونی در گرایش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، معدن، عمران، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف خدماتی، تعاونی های اعتبار، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می‌توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا