اخبار
کد خبر : 7797 ۱۳۹۸/۰۳/۰۶   ۲۱:۲۵:۲۲

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:
اماکن اقامتی استان برای پذیرش گردشگران ورزشی آماده است

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: این اداره کل به همراه فعالان گردشگری و صنوف مرتبط در ارومیه آمادگی دارد تا پشتیبانی و خدمات لازم را به عوامل اجرایی، ورزشکاران و گردشگران لیگ ملت های والیبال عرضه کند.

به گزارش نای قلم، جلیل جباری در گفتگویی اظهار داشت: این استان دارای بیش از 36 هتل، 53 مهمانپذیر، شش اقامتگاه بوم گردی، 82 دفتر خدمات گردشگری، 43 واحد پذیرائی بین راهی، یک سفره خانه سنتی، 2 مجتمع گردشگری و 58 منطقه نمونه گردشگری است.

وی افزود: گردشگری ورزشی یکی از شاخه های صنعت توریسم است و برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه فرصتی بسیار مناسب برای معرفی جاذبه های گردشگری استان فراهم می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان درباره سایر اقدامات این اداره کل نیز گفت: به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان، چندین بنر تبلیغاتی در ابعاد بزرگ طراحی شده که قرار است در فضاهای اطراف محل برگزاری مسابقات و سایر نقاط شهر به ویژه مسیر تردد تیم های خارجی نصب شود.

جباری افزود: طراحی و چاپ نقشه های راهنما و معرفی جاذبه های گردشگری ارومیه و نقاط دیگر استان از جمله دیگر اقداماتی است که در دست تهیه است و در بین ورزشکاران و میهمانان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه از راهنمایان گردشگری نیز برای هدایت تورهای ورزشی در این مسابقات استفاده می شود، بیان کرد: کارشناسان گردشگری به طور مستمر در طول برگزاری این مسابقات از تاسیسات اقامتی تیم ها بازدید کرده و برعملکرد خدماتی این واحدها نظارت می کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا