اخبار
کد خبر : 7790 ۱۳۹۸/۰۳/۰۶   ۲۰:۳۷:۰۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف لوازم دخانی قاچاق در "مهاباد"

 

فرمانده انتظامی استان از کشف محل دپوی لوازم دخانی قاچاق در شهرستان مهاباد به ارزش 2 میلیارد و 60 میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سردار "مسعود خرم نیا" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع لوازم دخانی قاچاق در "مهاباد"، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با انجام یک سری تحقیقات محسوس و غیرمحسوس محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب دستور قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسي از محل یاد شده 19 هزار و 20 بسته 50 گرمی و 230 بسته 250 گرمی تنباکو، 384 عدد گاز فندک، 80 عدد ژل آتش زا، هزار و 100 عدد لوازم قلیان و 8 هزار و 280 کیلوگرم زغال خارجی قاچاق كشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 2 میلیارد و 60 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان تصریح كرد: با توجه به حضور نداشتن متهم در محل، دستگیری نامبرده مقدور نشد و تلاش جهت دستگیری وی کماکان توسط پلیس ادامه دارد.

*۵۷ هزار عدد داروی قاچاق در اشنویه کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵۷ هزار و ۳۰۳ عدد قرص و شربت داروخانه ای در اشنویه کشف و ضبط شد.

سرهنگ اسدالله مالکی در گفتگویی با بیان اینکه ارزش ریالی این داروها دو میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این زمینه دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی از کشف ۶۶ هزار و ۱۸۵ عدد مواد محترقه توسط عوامل کلانتری ۱۷ ارومیه نیز خبر داد و اظهار داشت: این میزان مواد محترقه از یک دستگاه خودروی سواری کشف و در این زمینه یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

مالکی کشف محموله احشام قاچاق را از دیگر اقدامات انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: دو نفر متهم قاچاق احشام در نقده شناسایی و در بازجویی‌ها به سرقت دو رأس گوسفند، ۲۱ قطعه غاز، ۱۳ قطعه کبوتر و۱۰ قطعه مرغ در قالب ۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری سارق سابقه دار با هشت فقره سرقت در ارومیه گفت: متهم در بازجوبی به هشت فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه اعتراف و در مخفیگاه مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

مالکی کشف ۳۹۲ رول لوازم چاپگری و۴۳۰ بسته آدامس خارجی از یک دستگاه اتوبوس عبوری در محور ماکو- چایپاره به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و دستگیری دو نفر متهم توسط پلیس شهرستان چایپاره را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

=

واژگونی پژو با یک کشته و سه مجروح

رئیس پلیس راهور استان از یک کشته و سه مجروح بر اثر واژگونی سواری پژو 405 در شهرستان بوکان، خبر داد .

 به گزارش نای قلم، سرهنگ "عباس فرمانی" در گفتگویی، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در شهرستان بوکان، ماموران پلیس راهور به همراه گروه های امدادی سریعا در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، راننده سواری پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 3 نفر از سرنشینان آن مصدوم که به کمک ماموران امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راهور، عدم مهارت در کنترل وسیله نقلیه مهمترین دلیل بروز این حادثه بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا