اخبار
کد خبر : 7787 ۱۳۹۸/۰۳/۰۴   ۲۰:۲۸:۴۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف ۹۶ بسته ۱۰۰ دلاری از خانه یک روستایی

 

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۹۶ بسته ۱۰۰ دلاری از یک باب منزل در روستای دریاس، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش غیر مجاز ارز خارجی توسط فردی در روستای دریاس شهرستان مهاباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی آذربایجان غربی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، منزل این فرد، شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل، ۹۶ بسته ۱۰۰ دلاری ارز خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ارزهای مکشوفه یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مقامات قضائی شد.

* کشف داروهای قاچاق در "اشنویه"

فرمانده انتظامي استان همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 57 هزار و 303 عدد انواع قرص و شربت دارویی دراشنویه خبر داد.

 خرم نیا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اشنویه حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروی مذکور، 137 نوع داروی قاچاق شامل 57 هزار و 303 عدد قرص و شربت داروخانه ای كشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن2 میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

*کشف کالای قاچاق در"مهاباد"

فرمانده انتظامي استان در ادامه، از توقیف یک تاکسی و کشف کالای قاچاق از آن در "مهاباد" خبر داد.

 خرم نیا گفت: ماموران انتظامی، حین كنترل خودروهاي عبوري از شهرستان مهاباد، به یک دستگاه سواری تاکسی پژو 405، مشكوك و آن را متوقف كردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در بازرسي از خودروی مذکور، 11 دستگاه گوشی تلفن همراه و 64 عدد لوازم جانبی آن كشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن یک میلیارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، تصریح كرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي به شمار مي آيد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا