اخبار
کد خبر : 7778 ۱۳۹۸/۰۳/۰۱   ۲۱:۲۰:۱۰

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی:
برای موفقیت باید از تجارب گذشته استفاده کنیم

 

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برای موفقیت در آینده باید از تجارب گذشته استفاده کنیم.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام رضا میرزایی در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد با اشاره به مشکلات فعلی کشور، اظهار کرد: ایستادگی در برابر فشار و تحریم دشمن مدیریت جهادی مسئولان و همت والای مردم را می‌طلبد.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، مقاومت و ایستادگی تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی ادامه داد: دشمنانی که همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دنبال از بین‌بردن نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، امروز بیش از هر زمان دیگری با اعمال فشار و تحریم‌های ظالمانه اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند که ایستادگی در برابر این امر، مدیریت جهادی مسئولان و همت والای مردم را می‌طلبد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: اگر عقب‌نشینی کرده و به فکر سازش و مذاکره با دشمنان باشیم، هیچ دستاوردی عاید کشور نمی‌شود؛ چراکه نمونه این امر را سال‌های گذشته دیده‌ایم.

میرزایی با بیان اینکه در قرآن کریم همواره مورد تأکید قرار گرفته است که پیروز قطعی از آن خداوند و فرستادگان خداوند است، تصریح کرد: مردم ما با تکیه بر نگاه توحیدی و اطاعت از ولی فقیه، مشکلات را با اقتدار پشت سر گذاشته‌اند و نمونه آن پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر است.

وی خاطرنشان کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر از چنگال نیروهای بعثی صدام برای نسل‌های آینده درس‌آموز و عبرت‌انگیز است و با برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌توان تجارب گذشته را برای نسل جدید و دانشجویان تبیین کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا