Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7775 ۱۳۹۸/۰۳/۰۱   ۲۱:۱۸:۲۳

با اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری؛
2304 شغل در آذربایجان غربی ایجاد شد

 

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان به 2 هزار و 304 شغل جدید رسیدیم.

به گزارش نای قلم، اسد درویشی در گفتگویی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری تعداد 525 طرح اشتغالزایی با پرداخت 638 هزار و 552 میلیون ریال تسهیلات در حوزه واحد های صنفی، صنعتی، معدنی و خدماتی پرداخت شده است .

وی در بخش دیگری از سخنات خود ادامه داد: به منظور تنظیم بازار گوشت در استان مقدار 404 هزار و 166 تن انواع گوشت به صورت گرم و منجمد با نرخ دولتی توزیع و مقدار 74 هزار و 165 تن گوشت منجمد به منظور توزیع در سردخانه موجود است.

درویشی در خصوص تامین و توزیع لاستیک نیز افزود: تعداد 39 هزار و 912 حلقه لاستیک از سهمیه استان وصول شد که از این تعداد 28 هزار و 936 حلقه توسط اداره کل راهداری برای ناوگان برون شهری، تعداد هزارو 306 حلقه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ناوگان حمل ونقل سوختی درون شهری و برون شهری، چهار هزار و 300 حلقه برای مصرف بخش تولید و پنج هزار و 370 حلقه توسط وزارت کشور برای ناوگان درون شهری، توزیع شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا