اخبار
کد خبر : 777 ۱۳۹۴/۰۷/۱۸   

کمیته اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی ایجاد می شود

موضوع برخورداري از اقتصادي مستقل و متكي بر توانمندي‌هاي داخلي از جمله آمال هر ملتي است كه در كشور ما نيز طي دهه‌هاي گذشته به دليل وابستگي شديد به درآمدهاي نفتي پيوسته در كانون توجه مسئولان بوده است.

به گزارش نای قلم، موضوع اقتصاد مقاومتي  يا به عبارتي كاهش وابستگي‌ها و تأكيد بر مزيت‌هاي توليد و تلاش براي خوداتكايي، راهكاري است كه براي سر و سامان دادن به وضعيت اقتصادي كشور در شرايط فعلي معرفي شده است گرچه در اين عرصه تك تك افراد و همه آحاد مردم در راستاي تحقق آن مسئول هستند.

در این راستا کمیته اقتصاد مقاومتی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی ایجاد می شود.

در چهارمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی که با حضور جواندوست رئیس گروه تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای این کارگروه برای آسیب شناسی و بررسی نتایج ارزیابی عملکرد سال 1393 اداره کل متبوع برگزار شد، ایجاد کمیته اقتصاد مقاومتی تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی، در این جلسه علاوه بر بررسی برنامه جامع تحول اداری سال 94 آن، در راستای ابلاغیۀ مقام معظم رهبری و قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و مصوبه هیأت وزیران و همچنین تأکید نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان غربی، تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این اداره کل، مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

براین اساس، این کمیته که به ریاست بالاترین مقام اجرایی دستگاه و عضویت کارشناسانی از معاونت های سه گانه نظارت مالی، توسعه مدیریت و منابع و اقتصادی شروع به کار کرده است، سعی می کند اقدامات و عملکرد این اداره کل را با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری هماهنگ و همسو ساخته و در برشی استانی، این سیاست ها را در چارچوب اهداف سازمانی، اجرایی و عملیاتی کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا