اخبار
کد خبر : 7767 ۱۳۹۸/۰۲/۳۱   ۱۵:۴۲:۴۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
105 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شد

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: 105 کیلو گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ شمسعلی حقوردیان در گفتگویی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده این میزان مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه یک باند تهیه و توزیع مواد متلاشی شد و 13 نفر قاچاقچی و 103 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی اعلام کرد: همچنین در مدت اجرای این طرح طی یک هفته 202 معتاد پس از دستگیری جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

* ۱۶۰۰ عدد قرص روان‌گردان و ۳۵ کیلوگرم تریاک در خوی کشف شد

فرمانده انتظامی خوی گفت: یک هزار و ۶۰۸ عدد قرص روان‌گردان و ۳۵ کیلو و ۵۹۳ گرم تریاک در خوی کشف شد.

به گزارش نای قلم، بیت‌الله پاشایی در گفتگویی با اشاره به کشف قرص‌های روان‌گردان در خوی اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در کار تهیه و فروش مواد مخدر و ایجاد مزاحمت برای اهالی منطقه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه با استفاده از اطلاعات فنی و پلیسی فرد مورد نظر شناسایی و به صورت نامحسوس مورد تعقیب قرار گرفت، افزود: با کسب مجوز قضایی ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل این فرد شده و در مخفیگاه وی یک هزار و ۶۰۸ عدد قرص روان‌گردان، یک هزار و ۲۵۰ گرم شربت متادون و پنج گرم شیره تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در این مسیر یک دستگاه سواری پژو پارس را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و راهی زندان شدند.

وی در ادامه از کشف چهار کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه سواری سمند در خوی و دستگیری یک نفر خبر داده و گفت: همچنین از یک فروشنده مواد مخدر در سطح شهرستان نیز یک کیلو و ۹۳گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

*یک کشته و 2 مجروح درمحور"ماکو – خوی"

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه برلیانس با سواری پراید و کشته شدن یک نفرو 2مصدوم خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ "علی سعیدی" در گفتگویی اظهار کرد: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "ماکو – خوی"، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد، اين تصادف بين یک دستگاه برلیانس و سواری پراید رخ داده است که در اين حادثه دلخراش، راننده پراید فوت و 2 سرنشین آن به شدت مجروح و توسط گروه های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را انحراف به چپ از سوي راننده سواری پراید اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا