اخبار
کد خبر : 7758 ۱۳۹۸/۰۲/۳۰   ۱۹:۰۵:۲۹

استاندار آذربایجان غربی:
27 پروژه در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می شود

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رئیس جمهوری اسلامی به استان 27 پروژه بزرگ با 4465 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر علاوه بر بهره برداری از سد کرم آباد پلدشت با 2 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار، چندین پروژه در بخش کشاورزی با 439 میلیارد تومان اعتبار، چند پروژه مخابراتی با 185 میلیارد تومان اعتبار و تعدادی پروژه ورزشی از جمله استادیوم پنج هزار نفری سلماس با مجموع 57 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسند.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری های مناسب دولت تدبیر و امید در استان، افزود: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای شاخص های توسعه استان، سرمایه گذاری های بزرگی در آذربایجان غربی انجام داده است.

شهریاری اضافه کرد: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از 15 هزار میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی از جمله شش هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک و چهار هزار و 700 میلیارد تومان در طرح های احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید برای استان اهمیت ویژه ای قائل هستند، بی تردید نوع نگاه دولت به استان، آینده ای درخشان را برای این استان به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا