اخبار
کد خبر : 7757 ۱۳۹۸/۰۲/۳۰   ۱۹:۰۴:۱۷

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:
۲۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان برگزار می‌شود

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد ۲۰ عنوان برنامه در استان اجرا می شود.

به گزارش نای قلم، سرهنگ جلیل وحیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه های متنوعی از اول تا چهارم خرداد در سراسر استان اجرا می شود.

وی محور برنامه های سالروز بزرگداشت سوم خرداد؛ آزادسازی خرمشهر را تشریح و اضافه کرد: برنامه های بزرگداشت سوم خرداد با شعار "ما پیروزیم" اجرایی می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر آذربایجان‌غربی با اشاره به عنوان برنامه ها از اول تا چهارم خرداد خاطرنشان کرد: روز اول رسانه ، دفاع مقدس و مقاومت، روز دوم به نام روز شهدا و ایثارگران و پیروان ولایت، روز سوم روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز ولایت مداری و روز چهارم روز دزفول، روز مقاومت و پیروزی نامگذاری شده است.

وی، افزود: در سالروز آزادی خرمشهر از خانواده ۴۳ شهید عملیات بیت المقدس تجلیل به عمل می آید.

وحیدی ادامه داد: برگزاری همایش‌های ویژه با حضور اقشار مختلف مردم در قالب اقشار بسیج، مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس در ادارات استان و نیز پرداخت خاص ائمه جمعه به موضوع مقاومت و ایثار و شهادت در خطبه‌های نماز جمعه از مهم‌ترین اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

به گفته وی برگزاری مراسم های روز مقاومت در۱۱محل ومسجد ارومیه از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه مراسمات تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و نیز دیدار با این خانواده‌ها از دیگر مراسمات ویژه سالروز حماسه سوم خرداد است، گفت: در این زمینه برگزاری نشست‌هایی با مضمون نقش رسانه‌ها در دفاع مقدس، اجرای مراسمات ویژه قشر دانش آموزی و دانشجویی در مدارس و دانشگاه‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

وی، از نواخته شدن زنگ مقاومت در مدرسه نوشن شهر به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد خبر داد و اذعان داشت: با توجه به اینکه شهید باکری در این مدرسه دوران ابتدایی خود را گذرانده، اسناد و کارنامه‌های موجود این شهید بزرگوار در مدرسه همزمان با برگزاری مراسم زنگ مقاومت تحویل اداره کل حفظ آثار خواهد شد تا به موزه دفاع مقدس استان منتقل شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا