اخبار
کد خبر : 7754 ۱۳۹۸/۰۲/۲۹   ۲۱:۰۸:۰۳

توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی؛
شاخص های ارزیابی شرکت های توزیع نیروی برق استان اعلام شد

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی شاخص های ارزیابی شرکت های توزیع را اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، اکبر حسن بکلو در جلسه ای که با حضور معاونان بهره برداری و دیسپاچینگ، مهندسی و برنامه ریزی، فروش و خدمات مشترکان، مالی و پشتیبانی، مدیران نواحی تابعه و روسای ادارات بهره برداری و مشترکان برگزار شد، اظهار کرد: ارزیابی تمام شرکت های توزیع در دو حوزه خدمات مشترکان و بهره برداری انجام می شود.

وی با تبیین سیاست های جدید و راهبردی معاونت نظارت بر توزیع توانیر در گذر از پیک تابستان به تشریح نحوه ارزیابی غیرحضوری (آمار اطلاعات ثبت شده در سیستم ) شرکت ها و تغییر محورهای ارزیابی پرداخت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: ارزیابی تمام شرکت ها در دو حوزه خدمات مشترکان و بهره برداری و در شاخه های وصول مطالبات، کاهش تلفات، پیک سایی و شاخص های عملکردی به صورت ماهانه صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: این ارزیابی ها به صورت متمرکز و غیرحضوری بوده و پایش عملکردها به صورت لحظه ای و بدون توجه به مسائل و معارضات موجود و پیش روی شرکت ها صورت خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، رفع هرگونه نقیصه نیز بر عهده خود شرکت ها بوده و موضوع در امتیازات مکسوبه تأثیری نخواهد داشت.

حسن بکلو ادامه داد: بر اساس این گزارش، حسب تکلیف مقرر از سوی شرکت توانیر، حوزه بهره برداری با ۱۶ شاخص و حوزه خدمات مشترکان با ۱۴ شاخص ارزیابی می شود .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا