اخبار
کد خبر : 7743 ۱۳۹۸/۰۲/۲۸   ۲۰:۳۰:۴۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
بیش از 4 هزار آمپول مخدر در میاندوآب کشف شد

 

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی چهار هزار و 860 عدد آمپول مخدر مرفین خارجی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی اظهار داشت: ماموران انتظامی میاندوآب موفق شدند در یک کار اطلاعاتی و عملیاتی این تعداد آمپول مخدر خارجی و قاچاق را که به شیوه ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه 2 نفر دستگیر شدند، گفت: در این رابطه 2 دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

*کشف سوخت قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامي شهرستان مهاباد از کشف 25 هزار و 700 ليتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ رضا ظهیریان در گفتگویی اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر دپوي مواد سوختي قاچاق در جاده "مهاباد- میاندوآب"، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس محل مورد نظر شناسايي و پس از کسب مجوز قضائي مورد بازرسي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مهاباد تصريح کرد: در بازرسي از محل، 25 هزار و 700 ليتر مواد سوختي قاچاق از نوع گازوئیل در 2عدد تانکر کشف و در اين رابطه يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

*سارق حرفه ای دوچرخه در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارق حرفه ای دوچرخه با 10 فقره سرقت در این شهر دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری در گفتگویی افزود: در پی وقوع موارد متعددی سرقت دوچرخه در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی سارق توسط ماموران انتظامی، از دستگیری این فرد حین سرقت خبر داد و اضافه کرد: متهم در بازجویی ها به 10 فقره سرقت دوچرخه در ارومیه اعتراف کرد.

اکبری بیان کرد: در بازرسی ماموران از مخفیگاه این متهم نیز اموال مسروقه و آلات سرقت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا