Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7742 ۱۳۹۸/۰۲/۲۷   ۲۱:۵۶:۲۵

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی:
متولیان امور اقتصادی مشکلات معیشتی را حل کنند

 

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: متولیان امور اقتصادی باید از قاچاق و احتکار کالا جلوگیری و مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل کنند.

به گزارش نای قلم، حجت‎الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‎های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: در این مسیر باید از راهنمایی های متخصصان امور اقتصادی بهره برد.

وی افزود: در وضعیت کنونی باید جامعه دانشگاهی و به‌خصوص اساتید و جوانان نخبه نسبت به کمک‌رسانی به صنعت و تولید کشور همت جدی داشته باشند.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، اظهار داشت: در بیانات رهبر انقلاب، تقوا برای انتخاب مدیران مورد تاکید بود که این امر نشانگر جایگاه خداترسی برای مدیر است نه هم حزب بودن و روابط سیاسی و شخصی میان مدیران.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مساله رونق تولید بسیار جدی و دارای اهمیت است. قوانین دست و پا گیر و اداری باید از مقابل تولیدی‌ها و کارگاه‌های کوچک برداشته شود. باید به تولید و صنعت ملی توجه شود و با بهره‌گیری از توان نخبگان کشور نسبت به پیشرفت در صنعت و تولید اقدام شود.

حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: اساتید و جوانان توانمند دانشگاهی نسبت به عرضه دارایی‌های علمی خود و استفاده از توانایی‌هایشان در تولیدی‌ها و کارخانجات اقتصادی توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: افرادی که سرمایه دارند به سمت تولید حرکت کنند و به این ترتیب اشتغال و تولید در کشور بهبود یابد. جهاد مالی را در کنار جهاد جانی مورد توجه داشته باشیم و در شرایط جنگ اقتصادی اولویت اصلی باشد.

امام جمعه آذربایجان غربی در خصوص بیانات رهرری مبنی بر نامساعد بودن وضعیت داخلی آمریکا، ابراز داشت: اشاره رهبری به وضعیت نامناسب آمریکا و گرسنگی شدید در این کشور، نشان داد که مسئولان این کشور ناتوان از رسیدگی به شرایط داخلی خود هستند. افزایش روزافزایش کشتار جمعی و تولد نوزادان نامشروع را می‌توان جزو مصادیق این امر دانست.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا و سازش با این کشور سم است. تنها راه نجات ملت ما ایستادگی است و همانند ۴۰ سال گذشته با تکیه بر توان داخلی پیروز خواهیم بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: باید قدردان تدبیر، شجاعت، حکمت و تقوای رهبری باشیم. مسئولان باید نسبت به عملی کردن محورهای ارائه شده توسط رهبر انقلاب اهتمام جدی داشته باشند و مردم نیز همراه مسئولان حرکت در مسیر ولایت را مدنظر قرار دهند.

وی در خصوص ستاد دیه خاطرنشان کرد: ستاد دیه مقدمات آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌کند و خیران می توانند در این ستاد حضور یابند و به این زندانیان کمک کنند.

 حجت اسلام قریشی افزود: در 15 رمضان، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) جشن‌های گلریزانی در ستاد دیه در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود و مردم می توانند در این مراسم شرکت کنند و با کمک های خود سبب آزاد شدن زندانیان شوند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: سالگرد رحلت عالم مجاهد حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی نزدیک است و باید برای قدردانی از این عالم، مردم آذربایجان غربی در مجالس بزرگداشت سالگرد وی مشتاقانه شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید براینکه مسئولان باید به مسئله تولید اهمیت فراوان دهند گفت: پیچ و خم‌های اداری که سد راهی برای تولیدکننده است را کم‌ تر کنند تا تولید کنندگان بتوانند باعث شکوفایی اقتصاد کشور و استان شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا