Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 773 ۱۳۹۴/۰۷/۱۸   

مجوز چاپ 99 کتاب در آذربایجان غربی صادر شد

* برای نمایشگاه  کتاب 400 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در شش ماه نخست سال جاری مجوز چاپ 99 کتاب در استان صادر شده است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام محمدباقر کریمی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه اظهار کرد از مجموع مجوزهای صادر شده و متناسب با درخواست ها 55 کتاب به زبان فارسی، 40 کتاب ترکی و مابقی به زبان کردی است.

او از وجود 114 ناشر در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 34 ناشر فعال، 19 ناشر نیمه فعال، 15 ناشر جدید و 46 ناشر در سطح استان غیرفعال هستند.

کریمی اضافه کرد: سال گذشته مجوز چاپ 270 عنوان کتاب صادر شده است که 201 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در راستای حمایت از ناشران استان سال گذشته 91 عنوان کتاب به ارزش ریالی 80 میلیون تومان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خریداری شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نمایشگاه کتاب ارومیه، گفت: در این نمایشگاه 220 ناشر در 150 غرفه 30 هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

کریمی افزود: در این نمایشگاه که در سه سالن برگزار می‌شود، 10 ناشر از استان به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، برای این نمایشگاه 400 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است که با تخفیف 20 درصد در بین بازدیدکنندگان از طریق جدول تخصیص یافته توزیع می شود. کلیه کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا