اخبار
کد خبر : 7726 ۱۳۹۸/۰۲/۲۴   ۲۱:۳۷:۴۱

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
دختر تنیسور ارومیه ای مقام سوم کشور را کسب کرد

 

شهرزاد بانی سعید، تنیسور ملی پوش ارومیه ای مقام سوم رقابت های سطح ب قهرمانی آزاد بانوان کشور را کسب کرد.

به گزارش نای قلم، این مسابقات با حضور 59 تنیسور از شهرهای مختلف کشور به مدت یک هفته به میزبانی استان البرز برگزار شد.

بانی سعید در این رقابت ها با برتری در دیدار رده بندی مدال برنز را نصیب خود کرد.

این دختر ورزشکار ارومیه ای یکی از موفق ترین تنیسورهای ایران است که سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران به همراه تیم سه نفره کشور، موفق به کسب سهیمه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شد.

*هندبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی ساحلی دعوت شد

فرزاد امانی، ساحلی باز جوان ارومیه ای به پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش نای قلم، اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران با سرمربیگری «سید حسن افتخاری» از 22 تا 27 اردیبهشت ماه جاری با دعوت از 20 ورزشکار در تهران پیگیری می شود.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران از هم اکنون خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی 2019 آسیایی چین و مسابقات انتخابی جام جهانی 2020 ایتالیا آماده می کند.

امانی، سابقه حضور در تیم ملی را دارد و سال گذشته در مسابقات جهانی 2018 روسیه حضور داشت.

در این اردو ورزشکارانی از استان های اصفهان، کرمانشاه، مازندران، فارس، هرمزگان، بوشهر و آذربایجان غربی حضور دارند.

*تساوی شهرداری ارومیه و تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران

فوتسالیست های جوان کشورمان در دیداری تدارکاتی در اردوی ارومیه به مصاف تیم شهرداری این شهر رفتند و در پایان به تساوی رسیدند.

به گزارش نای قلم، تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم شهرداری ارومیه به میدان رفت.

این دیدار درون اردویی که جهت آماده سازی تیم ملی برنامه ریزی شده بود، طبق توافق انجام شده در سه وقت 20 دقیقه ای (غیر مفید) برگزار شد.

سهند رضاپور در دقیقه 8 از وقت اول بازی گل ایران را به ثمر رساند. در ابتدای وقت دوم مسابقه هم رضاپور شوت دیگری به سمت دروازه شهرداری شلیک کرد که به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. در ادامه نیز فوتسالیست‌های جوان ایران چند موقعیت گلزنی دیگر داشتند که با کم دقتی در ضربات آخر از دست رفت.

تک گل شهرداری ارومیه نیز در سومین دقیقه از وقت سوم مسابقه به ثمر رسید. همچنین ملی پوشان کشورمان چند موقعیت دیگر گلزنی در این وقت از مسابقه ایجاد کردند.

این دیدار در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، مسئول بسیج ورزشکاران سپاه استان، رییس شورای شهر ارومیه، دبیر هیات فوتبال استان ، قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه و با حضور حدود هشتصد تماشاگر ارومیه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا