Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7723 ۱۳۹۸/۰۲/۲۳   ۱۸:۱۴:۳۱

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی خبر داد؛
پرداخت مطالبات داروخانه های خصوصی و غیردانشگاهی استان

 

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: مطالبات داروخانه های خصوصی و غیردانشگاهی استان از بابت نسخ آذرماه 97 پرداخت شد.

به گزارش نای قلم، امیر اسدزاده در گفتگویی اظهار کرد: از این حیث مبلغ 44 میلیارد و 982 میلیون ریال به حساب داروخانه های استان واریز شده است .

وی افزود: طی یک هفته این سومین مرحله پرداخت به موسسات تشخیصی درمانی دولتی و خصوصی بوده است.

اسدزاده اضافه کرد: در مرحله اول مبلغ 295 میلیارد و 310 میلیون ریال به موسسات دولتی دانشگاهی در مرحله دوم مبلغ 49 میلیارد و 391 میلیون ریال به موسسات خصوصی و غیردانشگاهی پرداخت شده است که با پرداخت قست سوم این پرداختی ها مجموع واریزی های این اداره کل به حساب موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در بخش های دولتی، دانشگاهی، خصوصی و دولتی غیردانشگاهی به مبلغ 389 میلیارد و 683 میلیون ریال رسید .

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی دارای قریب به 2 میلیون نفر بیمه شده است که تحت پوشش صندوق های پنج گانه (صندوق کارکنان دولت، صندوق روستائیان و عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان) این اداره کل هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا