اخبار
کد خبر : 7721 ۱۳۹۸/۰۲/۲۳   ۱۶:۵۵:۳۲

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی متذکر شد؛
دخالت عطاری‌ها در امور پزشکی

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: موضوع دخالت عطاری‌ها در امور پزشکی پدیده‌ای نوظهور است که به نظر نمی‌رسد محدود به ارومیه یا حتی استان آذربایجان غربی باشد و شواهد امر حاکی از شیوع این پدیده شوم در مناطق مختلف کشور است.

به گزارش نای قلم، جلال غفارزاده در گفتگویی اظهار کرد: بر اساس گسترش تعداد مراجعات و شکایات به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و دخالت برخی عطاری‌های متخلف در امر درمان با تولید کپسول های به ظاهر گیاهی مشکلات متعددی برای شهروندان استان به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: برای آگاه‌سازی جامعه و به دلیل اهمیت موضوع معاونت غذا و داروی آذربایجان غربی با توجه به رسالت تامین سلامت شهروندان، مستند خبری «درمان مرگ آلود» به مدت 26 دقیقه و با موضوع دخالت عطاری‌ها در امور پزشکی توسط واحد خبر صدا و سیمای آذربایجان غربی تولید شد.

گفتنی است، ساخت این گزارش و مستند خبری که شش ماه به طول انجامید با مشارک 32 نفر و با صرف 440 ساعت زمان تولید شد که به دلیل اهمیت موضوع هم در قالب گزارش خبری 5 دقیقه ای و هم مستند خبری 26 دقیقه ای به موضوع پرداخت شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا