اخبار
کد خبر : 7697 ۱۳۹۸/۰۲/۲۰   ۲۱:۳۷:۱۶

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی خبر داد؛
پرداخت مطالبات موسسات تشخیصی درمانی خصوصی استان

 

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: حدود 50 میلیارد ریال از مطالبات موسسات تشخیصی درمانی خصوصی استان پرداخت شد.

به گزارش نای قلم، نادر نانبخش در گفتگویی اظهار داشت: از اول سال جاری تاکنون 27 میلیارد و 387 میلیون ریال از مطالبات داروخانه های خصوصی و غیردانشگاهی استان پرداخت شده که این وجوهات بصورت علی الحساب بابت 40 درصداز اسناد آبان ماه 97 به حساب این موسسات واریز شده است .

وی در ادامه اضافه کرد که میزان مبلغ پرداختی به بیمارستان های خصوصی و غیردانشگاهی در این بازه زمانی سه میلیارد و 24 میلیون ریال بوده است که از بابت 100 درصد مطالبات آنها از بابت اسناد آبان ماه 97 است.

نانبخش در خصوص پرداختی به پزشکان بخش خصوصی نیز گفت: مقدار مبالغ پرداختی به پزشکان در سال جاری نیز شش میلیارد و 667 میلیون ریال بوده که از بابت تسویه حساب کامل آبان ماه 97  به حساب پزشکان طرف قرارداد واریز شده است .

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی درخصوص آخرین پرداختی به درمانگاه های خصوصی و غیردانشگاهی و همچنین موسسات پاراکلینیک طرف قرارداد نیز تصریح کرد: از بابت صورتحساب کامل آبان ماه 97 به حساب درمانگاه های خصوصی و غیردانشگاهی مبلغ یک میلیارد و 826 میلیون ریال و به حساب موسسات پاراکلینیک (آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی و سنگ شکن) مبلغ 10 میلیارد و 487 میلیون ریال واریز شده است .

به گفته وی مجموع پرداختی به موسسات خصوصی و غیردانشگاهی از ابتدای امسال 49 میلیارد و 391 یک میلیون ریال بوده است .

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بیش از یک میلیون 990 هزار نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش پنج صندوق این سازمان (صندوق کارکنان دولت، صندوق روستائیان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان ) هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا