اخبار
کد خبر : 7696 ۱۳۹۸/۰۲/۲۰   ۲۰:۵۱:۰۲

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نباید بی ادبی و گستاخی در جامعه نهادینه شود

 

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: مشاجره اخیر بین دو تن از مسئولان استان کار بسیار نادرستی است که باید از آن پرهیز شود.

وی افزود: رسانه‌های استان در فضای مجازی به اختلافات بین مسئولان دامن نزنند و فضا را کنترل کنند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: امروز در جریان جنگ با دشمن هستیم و نباید چنین موضوعاتی را بزرگ نمایی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تهدید و تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان، تصریح کرد: با اتحاد و تدبیر هوشمندانه زمینه شکست آمریکایی ها را در جنگ اقتصادی فراهم می کنیم.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: عربده کشی ترامپ و آمریکایی ها مصداق بارز طبل توخالی است و نباید به آنها اعتماد کرد.

وی افزود: راه پیروزی ایران اسلامی در این مقطع حساس تنها استقامت و ایستادگی است زیرا که با مذاکره هیچ سود و نفعی بدست نمی آوریم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هزینه هفت تریلیون دلاری آمریکا در عراق در سال های گذشته و شکست مفتضحانه این رژیم افزود: زمان این تهدیدهای توخالی نیز به زودی به پایان می رسد و به حول و نصرت الهی پیروزی با امت اسلامی خواهد بود.

خطیب نمازجمعه ارومیه همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید همه ما از لحظه به لحظه این ماه بیشترین استفاده را برده باشیم تا پس از اتمام آن حسرت فرصت های از دست رفته را نخوریم.

وی افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای آن افرادی است که از امکانات مالی خوبی برخوردارند و از آن برای کمک به نیازمندان و فقرا استفاده کنند.

امام جمعه ارومیه، بیان داشت: برخی مسائل موجب توهین به روزه داران است که از آن جمله موضوع پخت نان در ساعات اولیه صبح است و رسیدگی به این وضعیت باید حتماً مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: برگزاری آئین جمع خوانی قرآن، از مراسم قابل توجه مرسوم در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود که حضور در این آئین‌ها، بسیار پربرکت بوده و باید همه افراد سعی کنند در آن حاضر باشند.

گفتنی است مردم روزه دار و مؤمن آذربایجان غربی پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، راهپیمایی خود در حمایت از تصمیم اخیر مسئولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند.

مردم استان امروز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی خشم خود را از اقدام قلدرمابانه ایالت متحده آمریکا نشان داده و از اقدام شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند.

در این حرکت خودجوش مردم ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خروج غیرقانونی دولت آمریکا از توافق برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ملت ایران را محکوم کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا