اخبار
کد خبر : 7686 ۱۳۹۸/۰۲/۱۸   ۲۱:۱۲:۴۳

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد
کشف میلیاردی خرمای احتکار شده در استان

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف میلیاردی خرمای احتکار شده در نقده خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی خبری در تشریح جزییات اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز انتظامی نقده در راستای مبارزه با بر هم زنندگان نظم اقتصادی، محل دپوی خرمای احتکار شده در یک سردخانه را شناسایی و در بازرسی از این سردخانه ۱۴۶تن خرمای دپو شده کشف شد.

به گفته وی برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

 خرم نیا ادامه داد: دراین راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس مصمم است در این حوزه با تمام توان، مبارزه با سوداگران اقتصادی را دنبال کند، بیان کرد: از مردم استان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰گزارش کنند.

*کشف آبمیوه گیری ها قاچاق در بوکان

فرمانده انتظامی استان همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی وانت تویوتا و کشف 99 دستگاه آبمیوه گیری قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان بوکان خبر داد.

 خرم نیا گفت: ماموران انتظامی بوکان، حین گشت زنی، به یک دستگاه خودروی وانت تویوتا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، 99 دستگاه آبمیوه گیری قاچاق را کشف که کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: راننده خودروی موصوف حین بازرسی از فرصت به عمل آمده استفاده و از محل متواری گشت که تلاش پلیس جهت دستگیری نامبرده کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا