Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 767 ۱۳۹۴/۰۷/۱۶   

رونمایی از تمبر اختصاصی یکصدمین سالگرد تاسیس رشته پرستاری در ارومیه

* بازخوانی سرود " فرشتگان سپید"و تجلیل از اولین رئیس آموزشکده پرستاری ارومیه از دیگر مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس رشته پرستاری در ارومیه بود

تمبر اختصاصی یکصدمین سالگرد تاسیس رشته پرستاری در ارومیه امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.

به گزارش نای قلم، در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس رشته پرستاری در ارومیه تمبر اختصاصی این مراسم با حضور دکتر میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، جواد آقازاده قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، امیر فرخی مدیر کل پست استان و محمد حبیب زاده رئیس دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه رونمایی و ممهور شد و مسئولان پیام های خود را در حاشیه این تمبر درج کردند.

سرود " فرشتگان سپید" بازخوانی شد

گفتنی است از دیگر برنامه های مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس رشته پرستاری در ارومیه بازخوانی سرود " فرشتگان سپید " بود.

در بخشی از مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس رشته پرستاری در ارومیه سرود «فرشتگان سپید» که در سال 1350 به عنوان اولین سرود پرستاری توسط جمعی از دانشجویان رشته پرستاری اجرا شده بود؛ پس از گذشت قریب به 45 سال این بار توسط جمعی از دانشجویان پرستاری ارومیه، باز خوانی شد.

تجلیل از اولین رئیس آموزشکده پرستاری ارومیه

همچنین در این مراسم از اولین رئیس آموزشکده پرستاری ارومیه تجلیل شد.

در بخشی از این مراسم از حوریه مهمانچی اولین بانوی پرستار که در سال 1343 به عنوان «رئیس دانشکده پرستاری ارومیه» منصوب و مدارک فارغ التحصیلان رشته پرستاری ورودی سال 1345 با امضای این بانوی تلاشگر رسیده بود، تقدیر به عمل آمد.

همچنین از خانم ها حوری مهمانچی، یولیا پطروس و دکتر سادات سید باقر مداح به عنوان پیشکسوتان و بزرگان عرصه پرستاری در کشور و استان با اهداء لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا