اخبار
کد خبر : 7668 ۱۳۹۸/۰۲/۱۶   ۲۰:۱۹:۲۲

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:
انتقاد باید سازنده و در چارچوب قانون باشد

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: انتقاد باید در چهارچوب قانون، سازنده و به دور از تخریب باشد.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در اولین نشست فعالان سیاسی شهرستان میاندوآب اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران میثاق ملی است و تمام مردم کشور و مسئولین نظام ملزم به رعایت آن هستند.

وی با اشاره به سیاه نمایی های برخی ها علیه دولت افزود: این سیاه نمایی ها درصورت کوتاهی و عدم تبیین موجب ایجاد اختلاف و شکاف می شود.

مصطفوی اقدامات دولت در استان را برای احیای دریاچه ارومیه بسیار ارزنده دانست و اضافه کرد: انحراف آب رودخانه زاب با صرف اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال با ایجاد طونل و مسیر انتقال 36 کیلومتری که 35 کیلومتر آن به پایان رسیده است تنها یکی از اقدامات دولت در احیای دریاچه است که پس از ماه مبارک رمضان احتمالا مورد بازدید رییس جمهور قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری چنین نشست هایی از برکات خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در آن مسئولان با سعه صدر پای صحبت منتقدان می نشینند و در راستای رفع خطاها و نواقص عمل می کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان باید نماینده واقعی همه گروه های سیاسی، احزاب و مردم چه اصولگرا، چه اصلاع طلب و چه اعتدال باشد و از منافع و حقوق همه آنها به صورت برابر و عادلانه دفاع کند.

مصطفوی تاکید کرد: از فرماندار میاندوآب به عنوان شخصی که سالیان سال به عنوان بخشدار، فرماندار و مدیرکل در خدمت نظام و مردم بوده و نقش خوبی در اجرای وظایف محوله ایفا کرده است و به همین دلیل نیز به عنوان گزینه برتر برای شهرستان میاندوآب مطرح و انتخاب شد، انتظاری جز احترام به هویت انتقادی و نظارتی جریان سیاسی و اجتماعی نداریم که نگاه منصفانه و مبتنی بر سعه صدر شان تحت تاثیر برخی القائات قرار نگیرد و همواره با توجه ویژه به انتقادات مطرح شده در جهت اصلاح امور حرکت کند .

معاون سیاسی استاندار با اشاره به انتخاب مدیران تحت امر توسط مسئولان گفت: انتخاب مدیر حق فرماندار است، فرماندار به عنوان مسئول باید پاسخگو باشد و حق دارد در راستای پیشبرد اهداف دولت مدیران کارآمد و حامی دولت را انتخاب کند.

ایجاد ۳۵ هزار شغل واحداث سد کرم آباد پلدشت گوشه دیگری از اقدامات دولت در استان بود که توسط معاون استاندار در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا