اخبار
کد خبر : 7667 ۱۳۹۸/۰۲/۱۶   ۲۰:۱۸:۳۸

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
تیم همیاری آذربایجان غربی مقابل شهرداری سیرجان مغلوب شد

 

تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر کشور و در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر مقابل شهرداری سیرجان شکست خورد.

به گزارش نای قلم، این دیدار در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد که دیدار رفت 2 تیم نیز /آذر سال گذشته/ با شکست تیم همیاری آذربایجان غربی همراه بود.

دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به دلیل اعزام تیم ملی به مسابقات مقدماتی المپیک با تعطیلی 50 روزه مواجه بود دوباره با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور از سر گرفته شد.

تیم فوتبال همیاری بانوان آذربایجان غربی اسفند ماه گذشته در دیدار هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر کشور و در دیداری خارج از خانه با تساوی بدون گل میزبان خود خلیج فارس شیراز را متوقف کرده بود.

تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی با قبول این شکست و با چهار برد، 2 تساوی و هشت باخت، 26 گل‌ زده و 22 گل‌ خورده و کسب 14 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را «مژگان مدایم زاده» مربی سابق تیم ملی بر عهده گرفته است.

تیم های خلیج فارس شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در فصل جاری است.

*مهاباد قهرمان لیگ وزنه برداری آذربایجان غربی شد

تیم وزنه برداری این شهرستان عنوان قهرمانی چهارمین دوره لیگ وزنه برداری آذربایجان غربی را به دست آورد.

 

رقابت های قهرمانی لیگ وزنه برداری آذربایجان غربی با حضور 75 ورزشکار در قالب شش تیم از شهرهای مهاباد، ارومیه، میاندوآب، مراغه، شوط و نقده در چهار دوره برگزار شد.

مرحله چهارم این رقابت ها به میزبانی شهرستان شوط به انجام رسید که با احتساب امتیازهای کلی هر چهار مرحله، تیم مهاباد با کسب 771 امتیاز مقام نخست را کسب کرد و تیم میاندوآب با 759 امتیاز به مقام دوم رسید و شوط با 654 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

مرحله اول، دوم و سوم رقابت های لیگ وزنه برداری آذربایجان غربی طی یک سال گذشته به ترتیب در شهرهای ارومیه، میاندوآب و مهاباد برگزار شده بود.

گفتنی است مسابقات لیگ وزنه برداری آذربایجان غربی در 10 وزن در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.

*موکریان مهاباد برابر تازان تهران مغلوب شد

تیم موکریان در هفته هیجدهم و پایانی از مرحله برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته 3 کشور مقابل میزبان خود تیم تازان تهران مغلوب شد.

دیدار تیم های موکریان مهاباد و تازان تهران بعدازظهر روز گذشته در تهران برگزار شد و در پایان این دیدار تیم میزبان توانست با نتیجه سه بر یک تیم موکریان را شکست دهد.

تیم موکریان مهاباد از 18 بازی خود هم اکنون با 2 برد، 6 تساوی و 10 باخت و مجموع 12 امتیاز در قعر جدول 10 تیمی این رقابت ها قرار دارد.

با اتمام مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور تیم موکریان مهاباد به مرحله اول این مسابقات سقوط کرد.

موکریان در گروه اول این رقابت ها با تیم های هومن جوان ایرانیان (تازان تهران)، میلادمهر (صنایع دفاع)، شهرداری فریدونکنار، شهیدمولایی قائم شهر، شهدای دهنو، آران بیدگل، پاس گیلان، شهرداری آستارا، شهرداری اردبیل و آذر کوثر تبریز هم گروه بود.

مرحله دوم لیگ فوتبال دسته 3 کشور طی 18 هفته و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود؛ تیم‌های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته دوم صعود و پنج تیم آخر جدول نیز به مرحله اول این مسابقات سقوط کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا