اخبار
کد خبر : 7656 ۱۳۹۸/۰۲/۱۵   ۰۹:۴۹:۰۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
دستگیری سارق سابقه دار در ارومیه

 

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارق سابقه دار محتویات خودرو با اعتراف به 23 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری در گفتگویی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودروها در ارومیه، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، حین سرقت دستگیر کنند افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشد.

اکبری با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به 23 فقره سرقت در سطح شهرستان معترف شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق، مقداری اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی ارومیه در پایان تصریح کرد: در این راستا یک سارق و2مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع  قضائی شدند.

* سارق حرفه ای با 12 فقره سرقت در ماکو دستگیر شد

فرمانده انتظامی ماکو گفت: سارق حرفه ای در این شهرستان دستگیر شد و به 12 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ میرحیدر شفیعی در گفتگویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در ماکو، ماموران پلیس به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری سارق در یک عملیات غافلگیرانه گفت: این متهم در بازجویی ها به 12 فقره سرقت از قطعات داخل خودرو ها به ارزش یک میلیارد ریال در ماکو اعتراف کرد.

شفیعی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی ماکو اظهار داشت: در این راستا هفت فقره سرقت کشف و 450 میلیون ریال اموال سرقتی به مالباختگان مسترد شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم، اموال سرقتی از قبیل چندین دستگاه ضبط و پخش خودرو، لوازم محتویات خودرو فلش مموری، قطعات خودرو، زنجیر چرخ، زاپاس، جک و ابزارآلات کشف و ضبط شد.

*3 کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از یک قاچاقچی کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ مجید محبعلی در گفتگویی افزود: این مقدار مواد مخدر توسط تیم های عملیاتی این انتظامی از یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر سعی داشتند این محموله مواد مخدر را که از شهرهای عمقی کشور وارد بوکان شده بود، در این شهرستان توزیع کنند.

محبعلی اظهار داشت: این محموله قبل از هرگونه اقدام برای توزیع، توسط ماموران انتظامی بوکان متوقف و با دستگیری یک متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به ضرورت مبارزه با مواد مخدر برای سلامت جامعه اظهار داشت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تداوم مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار عوامل انتظامی بوکان قرار دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا