اخبار
کد خبر : 7654 ۱۳۹۸/۰۲/۱۴   ۲۱:۲۷:۲۴

در آذربایجان غربی؛
قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه 17 هزار تومان اعلام شد

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان قیمت اقلام پرمصرف در این ماه بخصوص زولبیا و بامیه بررسی و به تصویب اعضاء کمسیون نظارت استان رسید.

به گزارش نای قلم، محمد دهقان در گفتگویی اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال همشهریان کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن نباتی و شکر به قیمت تعاونی توزیع می شود.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی در مواد غذایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان قیمت جدید این اقلام به تصویب اعضاء کمسیون نظارت رسید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی ادامه داد: قیمت زولبیا و بامیه به صورت تک نرخی از بابت هر کیلو 17 هزار تومان، حلیم از بابت هر کیلو 18 هزار تومان، آش رشته 16 هزار تومان و 14 هزار تومان در دومین جلسه کمسیون نظارت استان که به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان تشکیل شده بود به تصویب رسید.

وی در خصوص ساعات کاری غذا خوری ها و نانوایان نیز بیان کرد: نانوایان بربری، سنگک و نان روغنی باید از ساعت 14 ظهر شروع به کار کنند.

دهقان با اشاره به ممنوع فعالیت غذاخوری ها در ماه مبارک رمضان افزود: نحوه کارکرد غذاخوری ها در ایام ماه رمضان هیچ واحدی اجازه فعالیت ندارند به استثناء واحدهایی که از سوی اداره اماکن عمومی مجوز فعالیت داشته باشند مجاز به کار کردن هستند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی را از طریق سامانه 124 با سازمان در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا