Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7634 ۱۳۹۸/۰۲/۱۱   ۲۱:۱۶:۳۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:
پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه سهمیه بندی بنزین اجرا نمی شود/ مردم به شایعات توجه نکنند

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرد: زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه نیست.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفتگوی خبری اظهار داشت: جزئیات منتشرشده در رسانه‌ها درباره نرخ بنزین و زمان سهمیه‌بندی در رسانه‌ها صحت ندارد.

وی متذکر شد: اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره نرخ بنزین و زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین صحت نداشته و صرفا گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

مجرد با تاکید بر این که مردم به شایعات منتشر شده در رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی توجه نکنند، تاکید کرد: مردم اخبار صحیح در این باره را از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دنبال کنند.

*برای افراد فاقد کارت سوخت کارت بانکی جایگزین می‌شود

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه هم گفت: برای افراد فاقد کارت هوشمند سوخت، کارت بانکی جایگزین می‌شود.

ناصر مقدسی در این باره توضیح داد: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت‌نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده‌اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند و کارت بانکی جایگزین کارت سوخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: سازوکاری طراحی می شود که می‌توان از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده کرد و نحوه به‌کارگیری آن در روزهای آینده به اطلاع عموم می‌رسد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه با اشاره به اینکه کارت‌های هوشمند سوخت قدیمی همچنان قابل استفاده خواهد بود، تصریح کرد: جایگزینی کارت بانکی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت‌هایی است که در سامانه دولت همراه ثبت‌نام کرده‌اند و کارت سوخت ندارند.

مقدسی افزود : سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه، یا کد دستوری #۴* به‌منظور دریافت کارت هوشمند سوخت، فعال بوده و واجدین شرایط تقاضای خود را می توانند ثبت کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا