Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7632 ۱۳۹۸/۰۲/۱۱   ۱۸:۳۶:۵۱

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی خبر داد؛
مشارکت 137 میلیارد ریالی خیرین عرصه سلامت در استان

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی مجموع کمک های خیرین سلامت به دانشگاه در سال گذشته را حدود 14 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، علی تقی زاده افشاری در گفتگویی اظهار داشت: در این آمار کمک های خیرین سلامت به دانشکده علوم پزشکی خوی و همچنین مشارکت خیرین سلامت در بخش غیردانشگاهی عرصه سلامت در موسسات خیریه، مراکز درمانی، درمانگاه های خیریه و سازمان های مردم نهاد سلامت که بالغ بر ده ها میلیارد تومان است، ذکر نشده است.

وی افزود: فقط در یک مورد بهره برداری از دستگاه شتاب دهنده high  energy بیمارستان خیریه امید و انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ارومیه بود که سال گذشته با کمک خیرین سلامت مورد بهره برداری قرار گرفت و ارزش فعلی آن بیش از چهل میلیارد تومان ارزش دارد که تمام هزینه آن توسط خیرین سلامت تامین شده است لذا با احتساب این موارد می توان گفت آمار مشارکت خیرین عزیز در حوزه سلامت چندین برابر این مبلغ است.

تقی زاده افشاری در خصوص تقسیم بندی این مشارکت ها و کمک های مردمی گفت: از 13 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک های خیرین سلامت در سال گذشته 9 هزار و 40 میلیون ریال به صورت کمک های نقدی بوده و خیرین 33 هزار و 980 متر زمین به ارزش 51 هزار و 920 میلیون ریال اهداء کرده و با احداث و اهدای پروژه های بهداشتی درمانی در مقیاس دو هزار و 973 متر به ارزش 40 هزار و 995 میلیون ریال یاریگر حوزه سلامت بوده اند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی افزود: خیرین بابت خرید و اهدای تجهیزات پزشکی به مراکز بهداشتی درمانی مبلغ 30 هزار و 367 میلیون ریال و برای سایر تجهیزات اهدایی نظیر یخچال، تلویزیون، پتو، کولر گازی، رایانه و ... مبلغ پنج هزار و 98 میلیون ریال اهداء کرده اند.

وی در نهایت از تعامل و همکاری مطلوب معاونت امور اجتماعی با مجمع خیرین سلامت در این امر طی سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و افزود: بیشترین کمک های خیرین سلامت در ارومیه، بوکان، سلماس، چالدران، ماکو و میاندوآب بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا