Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7618 ۱۳۹۸/۰۲/۱۰   ۲۱:۲۷:۱۴

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:
عملکرد مناسب شوراها می تواند مسیر توسعه را هموارتر سازد

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: شوراها پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند و عملکرد مناسب این نهاد می تواند مسیر رشد و توسعه را در کشور هموارتر سازد.

به گزارش نای قلم، پریسا علیلو در دیدار با اعضای شورای اسلامی روستاهای ممکان و سیدان و معلمین این دو منطقه در صومای برادوست، اظهار داشت: شوراهای اسلامی، تجلی اراده مردمی در اداره امور کشور است.

وی شوراهای اسلامی روستایی را عامل اصلی توسعه این مناطق دانست و افزود: یکی از ارکان مهم در زندگی اجتماعی، توجه به تعامل و همفکری و مشورت است و شوراهای اسلامی نماد و مظهر مشارکت و تصمیم گیری مردم برای اداره امور کشور می باشد.

علیلو ادامه داد: با توجه به فرمان تاریخی امام (ره) و ظرفیتی که در قانون اساسی در نظر گرفته شده، تشکیل شوراها در راستای کوچک تر کردن دولت و واگذاری برخی از امور به مردم از طریق برگزاری انتخابات شکل گرفت تا به عنوان یک اصل عقلی و حلقه اتصال شهروندان با مدیریت جامعه ایفای نقش کند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همچنین از دستور استاندار آذربایجان غربی برای رسیدگی به توسعه مناطق محروم خبر داد و افزود: امید است با تلاش بیشتر و پیگیری های لازم با توجه به سهمیه های تعریف شده برای مناطق مرزی با مدیریت صحیح این منابع در جهت ارتقای رفاه عمومی مناطق محروم و مرزی بکار گرفته شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا