Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7602 ۱۳۹۸/۰۲/۰۷   ۲۳:۲۱:۳۱

رئیس نظام پزشکی ارومیه:
طرفدار اخذ مالیات واقعی از پزشکان هستیم

 

رئیس نظام پزشکی ارومیه گفت: ما طرفدار اخذ مالیات واقعی از پزشکان هستیم.

به گزارش نای قلم، ناصر عبایی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی که با هدف بررسی وضعیت مالیاتی پزشکان و آشنایی با تکالیف پزشکان در راستای احکام مالیاتی جدید مالیاتی قانون بودجه سال 1398 صورت می گرفت با تاکید بر افزایش و تعمیق تعاملات و همکاری های فی مابین اظهار کرد: تعاملی که بین جامعه پزشکی ارومیه با اداره مالیاتی وجود دارد، نمونه است .

وی افزود: تصوری که عموم جامعه در مورد درآمد پزشکان دارند واقعیت ندارد و همه پزشکان درآمدهای بالا ندارند و این موضوع باید در مورد مالیاتی که پزشکان می پردازند نیز مد نظر قرار بگیرد.

رئیس نظام پزشکی ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی در مورد فرار مالیاتی پزشکان بزرگنمایی می کنند، ادامه داد: ما ادعا نمی کنیم که در صنف پزشکی تخلف مالیاتی صورت نمی گیرد کما اینکه در همه صنوف چنین تخلفاتی وجود دارد ولی اکثریت جامعه پزشکی جامعه صادقی است و با کمال میل جامعه پزشکی را ملزم می کنیم از آن چیزی که حق است تبعیت کند.

عبایی همچنین ضمن ابراز رضایت از رفتار قریب به اتفاق ماموران مالیاتی، بر توجه به اوضاع اقتصادی و افزایش هزینه کالا و خدمات پزشکی اشاره کرد و خواستار لحاظ این موضوع در رسیدگی به پرونده مالیاتی پزشکان ارومیه و استان شد .

اعضای هیات رئیسه نظام پزشکی ارومیه هم در این جلسه به بیان مشکلات و خواسته های مالیاتی خود پرداختند .

دریافت مالیات از این صنف بر اساس واقعیت های موجود، لزوم دقت بیشتر در صدور آرای هیات های حل اختلاف مالیاتی، توجه به شرایط اقتصادی و تاثیرآن در قیمت کالا و خدمات در این حوزه و تقویت و تعمیق فضای اعتماد فی مابین از جمله خواسته های اعضای هیات رئیسه نظام پزشکی ارومیه درجلسه مشترک با مدیرکل امور مالیاتی استان بود .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا