اخبار
کد خبر : 7601 ۱۳۹۸/۰۲/۰۷   ۲۳:۰۱:۳۲

با حضور مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور؛
مسائل و مشکلات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بررسی شد

 

به گزارش نای قلم، مسائل و مشکلات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان، با حضور با حضور دکتر جهرمی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور، مصطفوی معاون سیاسی استاندار، قاضی‌پور نماینده مجلس و مدیران سایر دستگاه های اجرایی بررسی شد.

جهرمی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در آذربایجان‌غربی گفت: بوشهر، هرمزگان و آذربایجان‌غربی سه استان اولویت دار برای ساخت انبارهای اموال تملیکی در کشور بوده و انتظار داریم مسئولان استانی در امر ساخت انبارهای  اختصاصی اموال تملیکی در بازرگان و ارومیه ما را کمک کنند.

داود غفارپور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز اظهار داشت: میزان فروش اموال تملیکی در استان طی سال گذشته بالغ بر 24 میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که رقم قابل توجهی است.

وی افزود: با توجه هماهنگی ها و ضرورت ایجاد انبارهای مستقل برای این سازمان، و قول مساعد گمرک بازرگان برای فراهم نمودن زمین ساخت انبار اختصاصی در بازرگان، امیدواریم قسمتی از مشکلات اموال تملیکی استان حل و فصل شود.

در ادامه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: یکی از موثرترین راه های رونق تولید، مبارزه با قاچاق است.

علی مصطفوی افزود: در مرزهای استان امر مبارزه با قاچاق دام با جدیت انجام می گیرد که لازم است سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، تجهیزات و امکانات لازم برای انتقال دام قاچاق از مرزها را در اختیار استان قرار دهد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس نیز در این جلسه با توجه به وضعیت نامناسب شاخص های توسعه ای استان، خواستار توجه بیشتر دولت به این استان شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا