اخبار
کد خبر : 760 ۱۳۹۴/۰۷/۱۵   

حداكثر توان خود را براي توسعه استان به كار گرفته ایم

* احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي به روند اقتصادي کشور نظم داده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: تلاش می کنیم در دوره جديد سازمان مديريت و برنامه ريزي، حداكثر توان خود را براي توسعه استان آذربايجان غربي به كار گيريم.

به گزارش نای قلم، ناصر حضرتی پر امروز در جلسه مجمع مشورتی توسعه آذربایجان غربی اظهار کرد: پیشنیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی به حدود 60 سال پیش باز می گردد که در دولت گذشته یک شبه منحل شد.

وی با اشاره به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان مغز متفکر دولت که منجر به توسعه خواهد شد، افزود: طي سال هاي گذشته که سازمان برنامه تعطيل شد عملا اقتصاد کشور از ريل توسعه خارج شد اما احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي به روند اقتصادي کشور نظم داده است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم با احیای این سازمان در پی رفع مشکلات است و ارتباط با نخبگان و صاحبنظران می تواند کمک شایانی در این راستا کرده و باعث می شود که مسیر و سیستم خوداصلاحی ایجاد شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی نیز با همکاری استاندار در کمترین زمان توانستیم بازسازی های اساسی را انجام دهیم و وارد کارهای تخصصی سازمان شویم.

حضرتی از تدوین سند چشم انداز سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد و اظهار کرد: راهبری و رصد توسعه استان دو محور تعریف شده برای مجمع مشورتی توسعه استان است که به یقین افق پیش رو حاکی از آن است که آینده ای روشن در انتظار استان است.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آماده هرگونه همکاری با مجمع مشورتی توسعه استان هست.

رئیس شورای مجمع مشورتی توسعه آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: این مجمع بازویی توانمند و چشمی بیدار برای مسئولان استان است.

علی اکبر عسگری ادامه داد: استفاد از خرد جمعی و کمک گرفتن از نخبگان اصلی ترین رسالت این مجمع است چرا که مختصصان بسیاری در استان داریم که با کمک آنان می توان اقدامات اولویت دار استان را احصا کرد.

وی بر وجود پتانسیل مشورتی و هم اندیشی در مراکز علمی استان تاکید و اظهار امیدواری کرد مجمع مشورتی نقش فعالی در توسعه استان ایفا کند.

عسگری اضافه کرد: تلاش می کنیم بتوانیم حق الناس را ادا نموده و شاهد رشد و شکوفائی دولت تدبیر و امید همانند سیاست خارجی باشیم.

 در پایان جلسه آیین نامه مجمع مشورتی توسعه استان های کشور قرائت و به صورت نمادین احکام به دو نفر از اعضا اعطا شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا