اخبار
کد خبر : 7588 ۱۳۹۸/۰۲/۰۵   ۰۸:۴۸:۲۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:
دستگاه های اجرایی چند ابرپروژه موثر در توسعه استان اجرا می کنند

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: دستگاه های اجرایی در کنار وظایف ذاتی خود، در سال جاری متناسب با ظرفیت های خود، چند ابرپروژه موثر در توسعه استان را اجرا می کنند.

به گزارش نای قلم، رضا حسینی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت توسعه شهرستان تکاب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تدوین سند توسعه شهرستان تکاب آماده و به وزارت کشور نیز ارسال شده است؛ در قالب این سند، پروژه های مختلفی برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری جلسات مختلف با مدیران دستگاه های اجرایی استان در سال جدید خبر داد و گفت: در این جلسات، برنامه های سال 98 و همچنین برنامه های دو سال آینده دستگاه های اجرایی استان ، مورد بررسی و تدوین قرار گرفت تا

حسینی با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان تکاب در حوزه های مختلف بویژه در حوزه فرش نیز گفت: برندسازی و معرفی فرش تکاب باید بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار با اشاره به وجود معادن طلا در تکاب، افزود: برای ایجاد واحدهای پایین دستی حوزه معادن طلای تکاب برنامه ریزی شده و با سرمایه گذاران مختلفی نیز در این راستا مذاکره شده است.

حسینی در رابطه با ظرفیت معادن شهرستان تکاب اظهار کرد: متاسفانه وجود برخی ضوابط در حوزه منابع طبیعی، استفاده بهینه از ظرفیت معادن تکاب را با مشکل مواجه ساخته که لازم است در رابطه با ضوابط بهره برداری معادن بازنگری صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل بویژه در شهرستان تکاب نیز افزود: برای جذب سرمایه گذار و رونق این واحدها بدنبال شرکای تجاری هستیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا