اخبار
کد خبر : 7582 ۱۳۹۸/۰۲/۰۴   ۲۲:۲۹:۰۸

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف قرص های غیرمجاز در "میاندوآب"

 

فرمانده انتظامی استان از کشف از 53 هزار و 750 عدد قرص غیرمجاز در شهرستان "میاندوآب" خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار "مسعود خرم نیا" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر دپو دارو و فعالیت افرادی در امر توزيع قرص های غیر مجاز در "میاندوآب"، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با انجام یک سری تحقیقات محسوس و غیرمحسوس نهایتا 2 کارگاه در این راستا شناسایی و پس از کسب دستور قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل های یاد شده 53 هزار و 750 عدد قرص غیرمجاز گیاهی و پروتئینی، 17 کیلوگرم چسب خوراکی، یک دستگاه آسیاب کننده گیاهان، 17 عدد بطری 250 گرمی رنگ غذا، 124 کیلوگرم انواع پودر گیاهی و یک دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

* تصادف زنجیره ای در محور "پیرانشهر- نقده"

رئیس پلیس راه استان از یک کشته و 5 مجروح بر اثر برخورد 3 سواری پراید در محور "پیرانشهر- نقده"، خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ "علی سعیدی" در گفتگویی اظهارداشت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور "پیرانشهر- نقده"، بلافاصله ماموران پليس راه به همراه گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد، اين تصادف بين 3 دستگاه سواری پراید رخ داده که در اين حادثه، یکی از سرنشینان فوت و 5 نفر از سرنشینان خودروها مجروح که به کمک ماموران امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت این حادثه را بی احتیاطی راننده یکی از پرایدها و انحراف به چپ آن، اعلام کردند.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا