اخبار
کد خبر : 7579 ۱۳۹۸/۰۲/۰۴   ۲۱:۴۷:۰۶

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
بوکسور ملّی پوش آذربایجان غربی از کسب مدال بازماند

 

حسین دانشور» ملی پوش جوان و شایسته نقده ای آذربایجان غربی در جریان مسابقات قهرمانی بزرگسالان 2019 آسیا تایلند در دومین مبارزه خود از مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست در برابر حریف خود از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش نای قلم، رئیس هیأت بوکس استان در این خصوص افزود: رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز جمعه /30 فروردین/ به میزبانی شهر بانکوک تایلند آغاز شده و تیم ایران با 9 بوکسور در این رویداد آسیایی شرکت کرده است.

مرتضی نظری بیان کرد: «دانشور» بوکسور جوان و بلندقامت وزن 81 کیلوگرم تیم ملی ایران روز دوشنبه در دومین مبارزه خود از مرحله یک چهارم نهایی، مقابل «ماروین نوبل» بوکسور انگلیسی الاصل تیم ملی فیلیپین قرار گرفت و در سه راند متوالی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

وی ادامه داد: دانشور روز یکشنبه گذشته در نخستین تجربه آسیایی خود مقابل «نگوین مانه چونگ» از ویتنام به برتری رسیده بود.

رییس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی «مسلم مقصودی» بوکسور وزن 64 کیلوگرم مقابل «ساناتولی تولتایف» از قزاقستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

نظری افزود: از 9 بوکسور اعزامی تیم ملی ایران تاکنون هشت بوکسور از دور مسابقات حذف شدند و «شاهین موسوی» تنها بوکسور وزن 75 کیلوگرم باقی مانده ایران است.

وی اضافه کرد: اکبر احدی با کمک علی مظاهری و افشین نادری هدایت تیم ملی بوکس ایران را بر عهده دارد و همایون اردلان سرپرستی این تیم را عهده دار است.

امید احمدی صفا در وزن 49 کیلوگرم، سجاد محمدپور در 56 کیلوگرم، اشکان رضایی در 60 کیلوگرم، مسلم مقصودی در 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در 69 کیلوگرم، شاهین موسوی در 75 کیلوگرم، حسین دانشور در 81 کیلوگرم، پوریا امیری در 91 کیلوگرم و ایمان رمضان پور در به اضافه 91 کیلوگرم، بوکسورهای اعزامی به تایلند هستند.

حسین دانشور اسفند سال گذشته با برتری مقابل تمامی حریفان، مدال طلای تورنمنت بین المللی جام مکران در استان سیستان و بلوچستان را بر گردن آویخت و مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

مسابقات اسب دوانی بهاره استان در ارومیه برگزار شد

نخستین دوره مسابقات کورس بهاره استان در روستای «ایگدیر» ارومیه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، کاوه بابان رئیس هیأت سوارکاری استان در این خصوص گفت: در این رقابت ها 31 اسب سوار از شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس و میاندوآب در پنج گروه به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه رقابت ها در مسافت یک کیلومتر برگزار شد، بیان کرد: در گروه اول هفت سوارکار، گروه دوم 11 سوارکار، گروه سوم پنج سوارکار، گروه چهارم پنج سوارکار و در گروه پنجم سه سوارکار به مصاف هم رفتند.

وی ادامه داد: در کورس نخست فرید تاروردی زاده با اسب «سهند»، عرفان علیزاده با اسب «شیرو» و رضا کاظمی با اسب «بکو» به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری آذربایجان غربی گفت: در کورس دوم «داوود شخصی» با اسب خورشید، «حامد قلی خانی» با اسب طلا و «مهرداد چول بیگی» با اسب «جاستیس» به ترتیب بر سکوی اول تا سوم جای گرفتند.

بابان افزود: در کورس سوم «ماریا اگین» با اسب «سلتیک»، حامد قلی خانی با اسب «الکس» و میلاد برتینا با اسب «لهراسب» حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: در کورس چهارم فرهان ختایی با اسب راک، غلامحسین گلوانی با اسب ترنادو و عرفان فرهادی با اسب تایماز سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

بابان گفت: در کورس پنجم به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان رامین محمدی با اسب پاشا و داوود شخصی با اسبی بنام سیلویا که موفق به عبور از خط پایان شده بودند عنوان های اول و دوم را به دلیل حضور در مسابقه کسب کردند.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها سپاه شهدای آذربابجان غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، دهیاری روستای ایگدیر و مجتمع صنعتی مارال صنعت ارومیه همکاری و مشارکت خوبی با هیات سوارکاری استان داشتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی 15 باشگاه سوارکاری در آذربایجان غربی فعالیت می کند و 500 ورزشکار زن و مرد همراه 10 داور و مربی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این باشگاه ها مشغول به فعالیت هستند.

نتایج پایانی مسابقات «پاورلیفتینگ، پِرس سینه، دِدلیفت» قهرمانی غرب کشور

مسابقات (پاورلیفتینگ،پِرس سینه،دِدلیفت) قهرمانی غرب کشور جام شهدای ورزشکار در شهرستان نقده با معرفی نفرات برتر رشته‌های مختلف به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، هادی نوری دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در مورد مسابقات گفت: مسابقات (پاورلیفتینگ،پِرس سینه،دِدلیفت) قهرمانی غرب کشور به میزبانی نقده و با حضور ۱۵۰شرکت‌کننده از ۱۰ استان برگزار شد.

وی نتایج این مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد:

پرس سینه نوجوانان: ۱-آذربایجان‌غربی(مهاباد) ۲-آذربایجان‌غربی(نقده) ۳-آذربایجان‌غربی(پیرانشهر)

پرس سینه جوانان: ۱-آذربایجان‌غربی(مهاباد) ۲-آذربایجان‌غربی(ارومیه) ۳-آذربایجان‌غربی(نقده)

پرس سینه بزرگسالان: ۱-آذربایجان‌غربی(مهاباد) ۲-آذربایجان‌غربی(ارومیه) ۳-آذربایجان‌غربی(پیرانشهر)

ددلیفت نوجوانان: ۱-آذربایجان‌غربی(نقده) ۲-آذربایجان‌غربی(ارومیه) ۳-کردستان

ددلیفت جوانان: ۱-آذربایجان‌غربی(ارومیه) ۲-کردستان ۳-آذربایجان‌غربی(پیرانشهر)

ددلیفت بزرگسالان: ۱-آذربایجان‌غربی(خوی) ۲-آذربایجان‌غربی(نقده) ۳-آذربایجان‌غربی(ارومیه)

پاورلیفتینگ نوجوانان: ۱-آذربایجان‌غربی(نقده) ۲-آذربایجان‌غربی(مهاباد) ۳-آذربایجان‌غربی(ارومیه)

پاورلیفتینگ جوانان: ۱-کردستان ۲-آذربایجان‌شرقی ۳-آذربایجان‌غربی(نقده)

پاورلیفتینگ بزرگسالان: ۱-آذربایجان‌غربی(مهاباد) ۲-آذربایجان‌شرقی ۳-کردستان

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا