اخبار
کد خبر : 7572 ۱۳۹۸/۰۲/۰۴   ۲۱:۳۵:۱۷

با حضور چهار کشور؛
تورنمنت بین‌المللی ورزش دانشگاهی در ارومیه برگزار می‌شود

 

تورنمنت بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی با حضور تیم‌هایی از کشورهای ایران، آذربایجان، عراق و ترکیه در چهار رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، به همت هیات ورزش های دانشگاهی استان آذربایجان غربی و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه ارومیه تورنمنت بین المللی ورزش‌های دانشگاهی با حضور تیم‌هایی از کشورهای ایران، آذربایجان، عراق و ترکیه برگزار می شود .

رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان آذربایجان غربی در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات به استناد به تفاهم نامه و تعاملات بین دانشگاه های کشورهای ایران و کشورهای هم جوار و مسلمان و جهت گسترش روابط برگزار می شود.

رحیم شریف اظهار داشت: طبق توافق به عمل آمده مقرر شد این رقابت ها در چهار رشته والیبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز در قسمت پسران و به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

این تورنمنت از تاریخ 4 الی 9 اردیبهشت ماه و با شرکت دانشگاه های وان ترکیه، آتاتورک ارزروم ترکیه، تکنیک ارزروم ترکیه، سوران عراق، صلاح الدین عراق و لبنان بیروت از کشور لبنان و دانشگاه ارومیه –علوم پزشکی ارومیه، غیرانتفاعی آذرآبادگان ارومیه و دانشگاه تبریز با حضور بیش از 220 نفر شرکت کننده برگزار می شود.

افتتاحیه این رقابت ها روز پنج شنبه ساعت 17 در سالن طوبی دانشگاه ارومیه خواهد بود و مراسم اختتامیه روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات شهید چمران این دانشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا