Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7551 ۱۳۹۸/۰۱/۲۹   ۲۲:۵۷:۲۹

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی:
صنعت برق با رویکرد حمایت از تولید تلاش می کند

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: صنعت برق با رویکرد حمایت از تولید در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تلاش می کند.

به گزارش نای قلم، اکبر حسن بکلو در دیدار با شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق در سال‌های اخیر ضمن کاهش خاموشی‌ها و افزایش ضریب اطمینان شبکه‌های برق، همواره برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تلاش کرده است.

وی در این دیدار که با همراهی مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت و در راستای بررسی وضعیت شبکه‌های توزیع برق سلماس و حل مشکلات این شهرستان صورت گرفت، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «سال رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مدیران، تولیدکنندگان و مردم سه ضلع تحقق ‌بخشیدن شعار سال هستند.

گفتنی است همچنین جلسه تودیع مدیر توزیع برق اشنویه و معارفه سرپرست این مدیریت با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، معاونین مهندسی و برنامه ریزی و معاون منابع انسانی در محل دفتر "اسعد خضری" فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، مهدی سروری طی حکمی به عنوان سرپرست مدیریت توزیع برق اشنویه معرفی و از زحمات مدیر اسبق این مدیریت تقدیر شد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان در این مراسم اظهار کرد: مدیران توزیع برق اشنویه تاکنون عملکرد خوبی داشته اند و با بهره گیری از کلیه امکانات و کمک گرفتن از منابع انسانی، همواره در ارائه برق پایدار و مستمر به مردم شریف استان تلاش کرده اند.

وی افزود: امیدواریم این روند را در فعالیت مدیران بعدی نیز شاهد باشیم.

در ادامه فرماندار شهرستان اشنویه، از زحمات مدیر اسبق برق اشنویه قدردانی و برای سرپرست جدید این مدیریت آرزوی توفیق کرد.

در  ادامه این سخنان ضمن تقدیر از تلاش‌های "حیدر دلیر"، "مهدی سروری" به عنوان سرپرست جدید توزیع برق شهرستان اشنویه معرفی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا