اخبار
کد خبر : 7545 ۱۳۹۸/۰۱/۲۸   ۲۱:۵۴:۱۴

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان آذربایجان غربی خبر داد؛
ساماندهی باشگاه های بدنسازی، فروشگاه های تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی توافق فی ما بین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اکیپ های بازرسی مشترک از داروخانه ها و فروشگاه های تجیزات پزشکی احیاء می شود.

به گزارش نای قلم، علیرضا محمودی در گفتگوی خبری اظهار داشت: با احیای گشت های مشترک بازرسی، آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی از داروخانه ها، فروشگاه های تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی با تلفن و سامانه شبانه روزی 124 هستیم.

وی افزود: باشگاه های بدنسازی و واحدهای صنفی فروش داروهای گیاهی نیز مورد بازرسی توسط اکیپ مشترک قرار می گیرند.

محمودی اضافه کرد: با احیای اکیپ بازرسی مشترک از گرانفروشی و فروش داروهای تقلبی توسط افراد سودجو جلوگیری و در صورت مشاهده و محرز شدن تخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، بیان کرد: قیمت گذاری داروها، تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی بر عهده معاونت غذا و دارو می باشد، ولی نظارت بر فروش آنها توسط اکیپ مشترک انجام می شود.

وی در پایان سخنان خود از عموم مردم استان خواست هرگونه تخلف از واحدهای صنفی را با سامانه شبانه روزی 124 و یا مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا