اخبار
کد خبر : 7543 ۱۳۹۸/۰۱/۲۷   ۲۲:۰۴:۳۹

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی خبر داد
حذف برخی از موازی کاری ها در اجرای طرح های خدماتی در محلات فرسوده

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از حذف برخی از موازی کاری ها در اجرای طرح های خدماتی در محلات فرسوده و ناکارآمد خبر داد.

به گزارش نای قلم، پیمان آرامون در جلسه مشترک با معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور، اظهار داشت: اجرای پروژه های عمرانی فاخر، شاخص و تاثیرگذار در محلات فرسوده و ناکارآمد در دستور کار ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان قرار گرفته است.

وی افزود: با بازنگری در پروژه های عمرانی تعریف شده  در محلات فرسوده شهری استان اجرای پروژه های شاخصی که در بهسازی شرایط اقتصادی و اجتماعی این بافت ها دارند در دستور کار قرار گرفت.

آرامون اضافه کرد: با تجمیع اعتبارات که از این اقدام حاصل شد کارهای ماندگار و موثری در حال شکل گیری است که از آن جمله می توان به پروژه احداث یادمان شمس تبریزی در خوی اشاره کرد.

وی همچنین گفت: با احصای نیازمندی ها در هریک از محلات پروژههای مورد نیاز تعریف و دستگاه اجرایی متولی نیز مشخص شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در ادامه ساماندهی اراضی پادگان ارتش در مرکز شهر و تکمیل اجرای پروژه میدان امام ارومیه را جزو پروژه های مهم عنوان کرد و افزود: تکمیل این طرح ها در ارتقای شاخص های عمران شهر و بهبود و ساماندهی شاخص های اجتماعی و مقاوم سازی بافت مرکزی و فرسوده شهر تاثیر مستقیم دارند که برای به سرانجام رساندن آن شرکت بازآفرینی شهری کشور بیش از گذشته ورود کرده و در تامین منابع اعتباری مورد نیاز کمک کند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور نیز در این جلسه گفت: 140 هزار هکتار با شش میلیون واحد مسکونی در کشور جزو بافت فرسوده شهری شناسایی شده است.

پژمان افزود: ارایه خدمت به 20 میلیون جمعیت ساکن در این محلات نیازمند همراهی و مشارکت تمام دستگاه های مسؤول است.

وی با اشاره به خسارت های ناشی از سیلاب های اخیر افزود: نوسازی و بهسازی محلات فرسوده و ناکارآمد در شهرها در حوادث طبیعی از وقوع تلفات و خسارت های سنگین پیشگیری می شود.

مبارک قدم مدیرکل راه وشهرسازی  استان و حضرت پور شهردار ارومیه نیز در ادامه این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح بازآفرینی شهری در استان و شهر ارومیه ارایه دادند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا