اخبار
کد خبر : 7539 ۱۳۹۸/۰۱/۲۷   ۰۸:۵۴:۲۰

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری تاکید کرد؛
ضرورت اجرایی کردن سند راهبردی روابط عمومی های استان

 

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: اجرایی کردن سند راهبردی روابط عمومی های استان از اولویت های این حوزه است.

به گزارش نای قلم، محمد باقری که در جمع اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سخن می گفت، موفقیت و اعتلای روابط عمومی استان را در گرو تلاش دست اندرکاران این حوزه و اجرایی کردن مفاد سند راهبردی روابط عمومی ها که از سوی استاندار به دستگاه ها ابلاغ شده است، دانست.

وی از تلاش و همدلی مجموعه رسانه ای و اطلاع رسانی استان و همچنین خانواده روابط عمومی برای مدیریت و پیشگیری از بحران سیل و همچنین پویش های انسانی و مردمی برای جمع آوری بیش از ۱۰۰ کامیون کمک اهدایی مردم برای مناطق سیل زده تشکر نموده و حجم کمک های مردمی در استان را  نسبت به سایر مناطق کشور، چشمگیر دانسته و از حس انسان دوستی مردم آذربایجان‌غربی تقدیر نمود.

باقری ابراز امیدواری کرد با طراحی سازوکار ارزیابی عملکرد فصلی روابط عمومی دستگاه های دولتی، شاهد اثربخشی و بهبود بیش از پیش تعامل دولت با رسانه ها و افکار عمومی در راستای تحقق اهداف توسعه ای استان باشیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰ جلسه در یک ماه گذشته برای کنترل و پیشگیری از بحران و سیل در استان و پای کار بودن همه مدیران و عوامل اجرایی، بالاخص شهریاری استاندار آذربایجان غربی، از برخی از رسانه ها خواست ضمن رصد درست فعالیت ها و ارائه نقدهای سازنده، در انتشار برخی مطالب عاری از واقعیت، معیارهای اخلاقی و وجدانی را مبنای فعالیت قرار داده و حقیقت، عدالت و انصاف را فدای سرعت در انتشار مطالب و یا برخی حب و بغض های شخصی و جناحی قرار ندهند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی با اشاره به در پیش بودن ۲۷ اردیبهشت روز ملی روابط عمومی از اجرای برنامه های درخور فعالان و دلسوزان این حوزه در دهه سوم اردیبهشت خبر داد.

باقری در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۸، بیش از گذشته شاهد همگرایی و همدلی مجموعه دولت، رسانه ها و مردم برای تحقق بسترهای لازم برای رشد و توسعه بیشتر استان باشیم.

در ابتدای این جلسه اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ضمن قدردانی از توجه ویژه و حمایت های آقای شهریاری  استاندار آذربایجان غربی به حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی، به بیان نکته نظرات خود در خصوص ارتقای جایگاه روابط عمومی ها  و تقویت این حوزه در دستگاه های اجرایی و همچنین راهکارهای عملیاتی شدن سند راهبردی روابط عمومی های استان پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا