اخبار
کد خبر : 753 ۱۳۹۴/۰۷/۱۵   

حکومت مردم بر مردم در جمهوری اسلامی حاکم است

* حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهداف دولت است

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: مسئولان با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند و این نشانگر این است که حکومت مردم بر مردم در جمهوری اسلامی حاکم است.

به گزارش ناي قلم، علی مصطفوی در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید صفائیه خوی اظهار كرد: خواست عمومی مسئولان نظام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه است.

وی برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم را موجب تقویت بنیان انقلاب و مقابله با توطئه های دشمنان دانست و افزود: با توجه به وضعیت منطقه خاورمیانه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به معنای نمایش اقتدار و مشروعیت نظام اسلامی خواهد بود.

مصطفوی با اشاره به فراهم شدن زمینه مشارکت تمام مردم در انتخابات هفتم اسفندماه بیان کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات از اهداف دولت است و امیدواریم با مشارکت مردم انتخابات باشکوهی برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 37 درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می‌کنند، افزود: سال‌های گذشته اکثر مردم استان آذربایجان غربی روستانشین بودند ولی مهاجرت روستاییان به شهرها در سال‌های اخیر ، وظیفه ما را برای عمران و آبادانی روستاها جهت جلوی از این مهاجرت سنگین‌تر کرده است.

مصطفوی همچنین با اشاره به مشکل اشتغال در استان ، استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان استان در زمینه کشاورزی را از راه های رفع این مشکل و بیکاری دانست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه استان ما رنگین کمان مذاهب ، اقوام و ادیان است ، به ضرورت حفظ وحدت و انسجام در استان اشاره و اظهار کرد: با حفظ وحدت ، انسجام و همدلی می‌توانیم استقلال کشور را در دنیا حفظ کرده و به عنوان یک کشور تأثیرگذار در منطقه ایفای نقش کنیم.

فرماندار شهرستان خوی نیز در این آیین با تجلیل از تلاش‌ها و خدمات بخشدار قبلی صفائیه گفت: تغییراتی که در مسئولیت‌ها صورت می‌گیرد طبیعی بوده و هدف از آن استفاده از تجربیات جدید در رشد و توسعه منطقه است.

حسین سیوانی اصل افزود: بخش صفائیه جز محروم‌ترین بخش‌های شهرستان خوی بوده و در زمینه آموزش و پرورش و خانه بهداشت و گازرسانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین با بیان ظرفیت‌های دامداری و کشاورزی بخش صفائیه بر ضرورت توجه به توسعه صنایع تبدیلی در بخش دامپروری و کشاورزی در این بخش تاکید کرد.

در ادامه این مراسم با تقدیر از تلاش‌های داوود آقابالازاده بخشدار قبلی ، ناصر سنائی به عنوان بخشدار جدید بخش صفائیه خوی معرفی شد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا