اخبار
کد خبر : 7520 ۱۳۹۸/۰۱/۲۳   ۲۱:۳۱:۰۴

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:
رویکرد آمریکا سبب ایجاد اتحاد و همدلی در کشور شد

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: رویکرد آمریکا علیه سپاه پاسداران سبب ایجاد اتحاد و همدلی در کشور شده است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: این سپاه پاسداران بود که پیش از سایرین در مبارزه با گروههای تکفیری وارد میدان کارزار و شهادت شد.

وی با اشاره به نقش محوری سپاه در مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: این سپاه بود که برای مبارزه با تروریست های تکفیری وارد میدان کارزار و شهادت شدند.

خطیب نماز جمعه ارومیه با اشاره به اعتراف ترامپ مبنی بر تشکیل گروه های تکفیری توسط دولت پیشین آمریکا، افزود: آمریکا بیش از هفت تریلیون دلار برای ناامن کردن منطقه و ایجاد گروه های تکفیری هزینه کرد که چیزی جز رسوایی برای خودشان درپی نداشت.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه های نماز بر اهتمام مسئولان بر مدیریت جهادی در سال جدید تاکید کرد و گفت: 100 تن سیب در سردخانه های استان انباشته شده و امید است مسئولان تدابیر لازم برای فروش آن را اتخاذ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بود.

حجت الاسلام سرایی گفت: شکست توطئه های آمریکا در چهل سال انقلاب، تبعیت مردم از رهبر معظم انقلاب، پیشرفتهای علمی کشور و صدور و نفوذ انقلاب اسلامی در دنیای اسلام از جمله عواملی است که موجب شده آمریکا همواره با مردم و انقلاب ایران دشمنی کند.

گفتنی است نمازگزاران پس از اقامه نماز در حمایت از سپاه در حالی که پلاکاردهایی با مضمون «سپاه رکن رکین دفاع از انقلاب است» و «نقشه ترامپ و شیاطین علیه سپاه و انقلاب به جایی نمی رسد» در دست داشتند به راهپیمایی پرداختند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة»، «رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنیم، جان را فدای نهضت پر افتخارش می‌کنیم»، «ترامپ جنایت می‌کند، سعود حمایت می‌کند» و «ای رهبر آزاد آماده‌ایم آماده» سر دادند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا